DaddyPimp Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: HipHop Soort design: Zelf weten Size design: Zelf eten Render: Ja Animatie: Nee Premade: Liever niet Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Ik lever die van mij ná die van jouw in Bewerkt: 12 maart 2007 door DaddyPimp
DaddyPimp Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 @GTARipper: Ik lever hem strax of morgen in. >>> Door RonaldVC: Topic een beetje opgeruimd..<<<
DaddyPimp Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Thx Ronald ---- GTARipper: DaddyPimp: Veel succes GR! Het stemmen kan beginnen..
.Levi. Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hold up.. Gta Ripper hoe zit het met dit topic? Lees even de Pb die hij je gestuurd heeft. Ik heb liever dat je eerst andere topics afhandeld dan dat je nu aan een nieuwe begint. Graag even een PB naar mij toe sturen. Niet stemmen in dit topic!
DaddyPimp Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Wil iemand anders? Er mag niet gestemd worden omdat hij nog een andere battle heeft openstaan + GTARipper antwoord niet op m'n PB's..
King Room Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Wil iemand anders? Er mag niet gestemd worden omdat hij nog een andere battle heeft openstaan + GTARipper antwoord niet op m'n PB's.. LAAT MAAR!! Bewerkt: 16 april 2007 door King Room
Recommended Posts