Jump to content

R.I.P. Biggie

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag, 9 maart 2007,

is het tien jaar geleden dat rapper The Notorious B.I.G. om het leven kwam. Biggie, geboren als Christopher Wallace, werd op 9 maart 1997 door middel van kogelschoten vermoord in Los Angeles.

Na afloop van een feestje nam de rapper plaats in een auto die hem door Los Angeles reed. Ondanks alle bodyguards, vond de moord plaats toen de auto even in een file stond.

De moord op Biggie is tot nu toe niet opgelost. Wel doen er verschillende speculaties de ronde dat de moord zou zijn gepleegd in opdracht van platenbaas Marion ‘Suge’ Knight.

Ter nagedachtenis aan Biggie maak je vandaag tot 20u kans op alle albums van de rapper! Tijdens zijn leven bracht hij het album ‘Ready To Die’ uit.

Twee weken na zijn dood volgde ‘Life After Death’, gevolgd door ‘Born Again’, ‘Duets: The Final Chapter’ en afgelopen dinsdag verscheen zijn Greatest Hits album, met twee nieuwe tracks.

Rip Biggie

Geplaatst:

RIP Biggie Smalls _O_

Ik heb sinds woensdag ook zijn Greatest Hits CD. Hij is/was een KK vette rapper! Het is jammer dat altijd de goeden moeten sterven. Ik bedoel nu niet direct goed van hart maar hij was één van de beste rappers. Net zoals bij 'Pac, die heeft ook al de moer gestoken. In ieder geval, respect voor Notorious! _O_

Geplaatst:

Rust In Peace Biggy Smalls.

Top rapper.

Tupac was wel beter maar ik vond zijn stem beter bij hiphop passen.

Geplaatst: (bewerkt)

Tupac kwam huizenhoog boven Biggie uit. Ik hou echt totaal niet van Biggie. Zijn stem is echt gewoon TE zwaar, en hij pikte Pac's style ook nog es.

Maar toch, Rest in Peace, niemand (buiten Binladen en Saddam en die gekken allemaal) verdiend de dood.

Alhoewel ik wel geloof dat Biggie WEL dood is, en Tupac niet. De moorden zijn allebij onopgelost maar bij Biggie was er volgens mij wel n begrafenis of iets in die richting ik weet t niet. Bij Pac was helemaal niks, niet eens een zoektocht ofzo.

Bewerkt: door Juju
Geplaatst:

Nou, huizenhoog is ook overdreven vind ik. 'Pac was geweldig, maar Biggie was ook gewoon een heel goede rapper. En ik vind ik niet dat ie 'Pac z'n stijl pikte. En dat ie een beetje een zware stem heeft, tja..het gaat uiteindelijk toch om de teksten.

Geplaatst:

Biggie pikte Tupac's stijl hoor.

Maar ik vind z'n stem TE zwaar, 't is gewoon niet meer relax om er naar te luisteren.

Geplaatst:

Nee dat juist niet anders heb je geen eigen stijl meer snap je ;).

Je moet als rapper je eigen flow en je eigen stijl hebben, en Biggie pikte die toch wat af van Tupac.

Geplaatst:

Dit vind ik echt respect loos, een topic ovver Biggie Smalls en dan gaat iedereen lopen zeggen dat 2Pac beter is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...