Jump to content

R.I.P. Biggie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Dit vind ik echt respect loos, een topic ovver Biggie Smalls en dan gaat iedereen lopen zeggen dat 2Pac beter is.

Precies, geef is een beetje respect aan Biggie mensen! Ookal vind je 'm niet goed, ik bedoel maar, ik haat Ja Rule ook maar als'ie vermoord wordt show ik toch wel een beetje respect.

En over dat stijl jatten is bullshit, ik vind dat Pac en Biggie amper te vergelijken zijn. En btw in Hiphop mág je jatten, als je er maar je eigen draai of stijl aan geeft.

R.I.P. Biggie Smalls

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:
Biggie pikte Tupac's stijl hoor.

Maar ik vind z'n stem TE zwaar, 't is gewoon niet meer relax om er naar te luisteren.

Je zegt wel de hele tijd dat hij zn stijl jatte maar je geeft geen argument.

R.I.P. The Notorious B.I.G.

Ik ben niet erg fan van hem maar hij heeft toch wel leuke nummers zoals Notorious Thugs en Hypnotize. Ook de het album Ready to Die vind ik wel lekker om naar te luisteren. Jammer dat hij dood is, groot verlies.

R.I.P. Biggie.

Het originele bericht is trouwens hier te lezen.

Bewerkt: door Typhoon

R.I.P. Notorious B.I.G. Ik was geen echte fan van hem, maar hij kon wel goed rappen :Y Een groot verlies voor Eastside in 1997. Hij was een soort leider van East-Side. Moge de dader(s) nog opgepakt worden :N

En ik zeg het niet graag maar als je zo'n hoge positie in het gangster wereld had, wat Biggie had: _O_ Respect _O_

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:
Biggie pikte Tupac's stijl hoor.

Maar ik vind z'n stem TE zwaar, 't is gewoon niet meer relax om er naar te luisteren.

Ik vind zwaar juist meer gangster.

Maar zwaar is zijn stijl.

En ze waren 2 rappers van de zelfde tijd en mischien was de ene eerder (daar bedoel ik mee biggie smalls)

en mischien was tupac beter. :eten:

Geplaatst:

Ik vind dat ze wel een andere stijl hebben.

2pac komt wat vlotter over

Before I Tell Ya Who I Be.

I Gotta Say Biggie R.I.P.

Geplaatst:

B.I.G. was wel verader! Maar had wel chille nummers als Juicy en Hipnotize enzo

Toch is Pac veel beter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...