GekkieJ01 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik had vandaag eens savegame gedownload maar toen ik aan het laden was en klaar was met laden stond er gta sa.exe kan iemand uitleggen wat er aan de hand is
BaasB Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik had vandaag eens savegame gedownload maar toen ik aan het laden was en klaar was met laden stond er gta sa.exe kan iemand uitleggen wat er aan de hand is Jazeker, waarschijnlijk heb jij versie 2 van GTA San Andreas, en heeft degene die jouw savegame gedaan heeft versie 1 van GTA San Andreas. Je hebt namelijk 2 verschillende versies. Er zit totaal geen verschil in het spel, behalve dan dat je bij versie 2 dingen als 'modden' niet kunt doen. Wat is nou het geval? Als iemand met versie 1, een savegame voor iemand met versie 2 moet doen, moet dat met een soort omweggetje. Nadat hij/zij de savegame voor jou gedaan heeft, moet hij/zij de savegame door een converter doen. Maar dat is diegene schijnbaar vergeten, en dan krijg je een foutmelding als je de savegame laadt. Laat maar even zien waar de savegame staat, dan haal ik hem wel even voor je door de converter.
GekkieJ01 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Missie:Cesar vialpando Versie:V2 Cheaten:Nee Overig maak een foto als je hem hebt gehaalt >>> Door Bling: Dit is nou al de derde keer dat je dezelfde savegame aanvraag doet. Je begrijpt hopelijk wel dat niemand de aanvraag kan aannemen als je geen savegame plaatst, hé? <<<
Recommended Posts