007gamer007 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Hoi is er iemand die de cheat kent voor autos op water rijden ??? ik zoek hem plies van 007gamer007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Ha die 007gamer007, voor zover ik weet is er niet een cheat voor hover cars, zoals je dat in Vice City kende. Ik kan het ook fout hebben, omdat ik de cheats van de PS2 nog niet uit mijn hoofd ken. Tevens kan ik je wel verzekeren dat je met de cheatdevice "alleen voor de PSP helaas" wel hover cars kunt gebruiken. Zo kun je dus wel op het water rijden. Ook heb ik gehoord van Jarno, dat de cheats op de PS2 hetzelfde zijn als die van de PSP dus als dat daadwerkelijk het geval is, dan kan je 'hier' terecht. Ik hoop dat ik je wat op weg geholpen heb en als dat niet het geval is dan kunnen we er altijd nog even naar kijken. Mocht er naast dit ook nog iets heel anders wezen dan kan je die vragen natuurlijk ook altijd stellen in dit forum. Ook heb ik de titel van je topic aangepast, want zo begrijpt men het beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Hoi is er iemand die de cheat kent voor autos op water rijden ??? ik zoek hem plies van 007gamer007 neen, die is er helaas niet ik raad je de volgende keer naar deze site gaan wiki gta klik hier http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28...City_Stories%29 EDIT : summerbase was me voor ! Bewerkt: 9 maart 2007 door woetsha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.