Jump to content

Serverlijst

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleempje met SA-MP

Als ik SA-MP opstart en de lijst van servers wil zien ik niets zie buiten een lege serverlijst.

Heeft iemand soms een oplosing? Ik heb geen firewall.

BVD,

Kristof.

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik me niet vergis heeft Joriz je vorige topic op slot gedaan omdat je het spel blijkbaar speelt met een (illegale) no DVD-crack. Helaas kunnen we je dan niet helpen en zal ook het aanmaken van een nieuw topic niet zoveel opschieten vrees ik. Dus ook deze op slot helaas.....sorry

Edit: na uitgebreid PM-contact met Kristof ben ik er van overtuigd dat hij het spel gewoon legaal in het bezit heeft en denk ik ook persoonlijk dat de lege servers niet worden veroorzaakt door de patch maar door andere zaken. Daarom het topic heropend......heeft iemand een idee?

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Erg bedankt Sheep. Wat ik er misschien kan bij vermelden is dat ik SA-MP al vaker heb gespeeld en dat probleem toen niet had.

Geplaatst:

Als je SA-MP opstart staan er onderin(Rechtsonderin) 3 knoppen. de 1e heet favorites, de 2e is internet en de 3e official. Klik op internet en je krijgt een lijst van alle server die op dat moment online zijn. Klik je op official krijg je alle officiele servers te zien.

Hier wijst een pijl die knoppen aan. Op internet of official klikken dus;

sdsfagmt6.png

Let ook op dat de vakje's empty, full en password niet aangevinkt staan.

Hopenlijk werkt het nu!

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

Probeer alles eens opnieuw te installeren. Dus GTA SA en SA-MP. Misschien dat dit werkt? En probeer anders handmatig servers toe te voegen. Doe dit door op het oranje vierkantje linksbovenin te klikken en dan het serveradres in te vullen.

Veel succes!

Boris H.

Geplaatst:

Nee, geen van je bijde raadgevingen hielp bij mij. Toch bedankt, maar ik zal een backup van m'n hele C-schijf terugzetten. Edit komt rond 20.00u :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...