Boris H. Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Hey mates, Ik heb photoshop een paar dagen geleden "gekregen" en ben er vandaag voor het eerst mee aan de slag gegaan. Hieronder is de eerste signature die ik ooit in mijn leven heb gemaakt, ik heb hiervoor nog nooit met photoshop o.i.d. gewerkt dus beoordeel niet te hard Gratz, Boris H. edit: Hij is gemaakt met photoshop CS2. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ziet er cker vet uit mooie lettertype en gaaf dat je de achtergrond door de lettertype heen ziet Reageren
.Djanick Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 mooi gedaan hoor @ bassiebas6: je moet wel neerzetten waarom je hem mooi vind gedaan of waarom niet rate boris H: voor de eerste keer is het een mooie sig, er zit jmmr genoeg geen render in maar mss was dat ook de bedoeling je font is zoals al gezegd werd idd mooi met je achtergrond verwerkt alleen ikzelf vind dat linkerstuk een beetje "vaag" weet niet wat het is eigenlijk maar voor je 1e keer toch een 7 Reageren
Boris H. Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Bedankt voor de rates allemaal! Dat ding links was origineel dit; Een kruis met een schedel dus, weet je ook weeer wat dat was Maar bedankt voor de rates! Gratz, Boris H. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Die render (in je laatste post) heb je er netjes in verwerkt. De background ziet er redelijk uit, en tevens de text is prima. Ik mis een border, en ik mis effecten. Maar natuurlijk houd ik er rekening mee dat dit je éérste sig is. Daarom hou ik het op een 7/10. Ook de rates hieronder zijn positief, dus ik zou zeggen ga morgen lekker veel sigs maken, ga experimenteren met efects, borders enzovoorts... Je komt vanzelf achter de vele functies van photoshop. KUTGW! Reageren
BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Voor je eerste keer is dit wel goed . Nu rate ik niet al te streng. De font die moet je proberen leesbaarder te maken. En probeer de render ook een beetje beter te maken. Achtergrond is wel toppie . 6.0 Omdat je net begint Reageren
Boris H. Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 rate boris H: voor de eerste keer is het een mooie sig, er zit jmmr genoeg geen render in maar mss was dat ook de bedoeling Ik heb wel een render erin hoor . Dat kruis met die schedel is de render maar ik heb hem erg diep verwerkt. Het lijkt alsof hij bij de achtergrond hoort. Maar bedankt voor de rates allemaal! Gratz, Boris H. Reageren
BigT Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Hey mates,Ik heb photoshop een paar dagen geleden "gekregen" en ben er vandaag voor het eerst mee aan de slag gegaan. Hieronder is de eerste signature die ik ooit in mijn leven heb gemaakt, ik heb hiervoor nog nooit met photoshop o.i.d. gewerkt dus beoordeel niet te hard Gratz, Boris H. edit: Hij is gemaakt met photoshop CS2. Lol je hebt je bericht niet eens ge-edit. Maar waar staat die schedel eigelijk voor ? Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Hey mates,Ik heb photoshop een paar dagen geleden "gekregen" en ben er vandaag voor het eerst mee aan de slag gegaan. Hieronder is de eerste signature die ik ooit in mijn leven heb gemaakt, ik heb hiervoor nog nooit met photoshop o.i.d. gewerkt dus beoordeel niet te hard >>>plaatje<<< Gratz, Boris H. edit: Hij is gemaakt met photoshop CS2. Lol je hebt je bericht niet eens ge-edit. Maar waar staat die schedel eigelijk voor ? Oh nee! Betrapt toen ik het bericht wou plaatsen bedacht ik dat pas en toen heb ik het er even als een edit bijgezet . Maar waar die schedel voor staat weet ik eigenlijk niet maar ik zocht gewoon met google op afbeldingen en dan SKULL. toen kreeg ik deze en ik vond hem wel mooi Gratz, Boris H. edit Weer zo'n leuke "edit" . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.