Jump to content

empire building biker gang

Caltson

Recommended Posts

hey,

Ik heb alle sites veroverd, de storyline uitgespeeld. Nu blijven de bike gang maar steeds motors op me af sturen, en blijven constant de sites aanvallen, kortom heb ik geen tijd om iets anders te doen. ze vallen me echt steeds lastig, om de 30 seconden staat er weer een motor met de biker gang erop op mij te schieten, wanner stopt dit

p.s. heb ps2 versie

Greetz

Delen op andere websites

hey,

Ik heb alle sites veroverd, de storyline uitgespeeld. Nu blijven de bike gang maar steeds motors op me af sturen, en blijven constant de sites aanvallen, kortom heb ik geen tijd om iets anders te doen. ze vallen me echt steeds lastig, om de 30 seconden staat er weer een motor met de biker gang erop op mij te schieten, wanner stopt dit

p.s. heb ps2 versie

Greetz

Hey Gtagangster, het probleem waar jij het over hebt wekt bij veel mensen irritatie op, zowel op de PS2 als op de PSP versie. Er zijn ook veel manieren om hier vanaf te komen, voornamelijk truukjes om de aanvallen tijdelijk stop te zetten. Deze variëren van ingewikkelde truukjes die een langdurige werking hebben, tot simpele truukjes die een korte werking hebben. Zo kan je bijvoorbeeld saven op het moment van de aanval, en hem daarna weer laden. Je gebouw is beschadigd, maar je wordt voor een tijd niet meer aangevallen. Hetzelfde geld voor zelfmoord, alleen dan is je gebouw niet beschadigd. Wat ik persoonlijk het beste vind, is gewoon je gebouwen laten aanvallen. Meestal wil de Biker gang revenge, omdat jij eerder 1 van hun gebouwen hebt aangevallen. Als je ze lekker hun gang laat gaan, dan beschadigen ze meestal 1 of 2 gebouwen. Hierna houdt het meestal op. In dat geval kan je rustig langs je beschadigde Empire buildings gaan, en deze repareren. In de meeste gevallen houden de aanvallen nu op, als dat niet zo is dan kan je saven of zelfmoord plegen. Dit zijn ook slechts truukjes die de aanvallen even stoppen, want je zult toch wel weer aangevallen worden als je lang bezig bent. Gelukkig heb je alleen last van de Biker-gang. Het nadeel van de Biker gang is dat je ze nooit definitief uitroeid, zelfs niet na de storyline. Ik wens je veel succes met het overleven van deze aanvallen!

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...