007gamer007 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 hoi kent iemand de cheat voor auto's die op water rijden ik zou die graag willen weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Een cheat om op water te kunnen rijden is er in vcs jammergenoeg niet. Waarschijnlijk omdat je kan zwemmen. Hier kan je alle cheats voor vcs vinden. (Deze cheats zijn voor de psp versie, ik weet niet of ze ook op de ps2 versie werken.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Ik dacht dat, indien je VCS op de PSP hebt, op de Cheatdevice een cheat stond waarmee je de wielen van je wagen plat kon zetten, met gevolg dat je kan rijden over het water. Indien je VCS op de PS2 hebt, is er momenteel nog geen mogelijkheid om te bereiken wat jij wil. @hierboven: De cheats van de PSP-versie zijn hetzelfde als de cheats van de PS2-versie. Alleen vervangt 'R1' 'R' en 'L1' 'L'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.