kadee Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Hey allemaal. Ik heb een probleempje met mij icoons op mijn bureaublad. Daar is de naam ieder keer net al geselecteerd :s . Zou iemand weten hoe ik het weg kan dan ? Reageren
ikt Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Misschien komt dat door je skin? En misschien kun je beter : Rechtermuisknop -> Pictogrammen schikken op -> ''Uitlijnen op raster'' selecteren Dan komen er geen blokjes om jouw letters. Bewerkt: 10 maart 2007 door ikt Reageren
kadee Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 alles blijft nog het zelfde. Ik had dat probleem ook al met mijn gewone skin :s . Maar toch al bedankt Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Probeer eens Bureaublad > RMB > Eigenschappen > Vormgeving > Geavanceerd > Item: Pictogram. Kan je daar de kleur wijzigen? Reageren
kadee Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 hey bedankt voor de info . Maar het lukt mij ook niet. Heeft anders iemand nog andere oplossingen ? Reageren
.Exorcist Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 hey bedankt voor de info .Maar het lukt mij ook niet. Heeft anders iemand nog andere oplossingen ? Ik heb het zelfde gehad en wat bij mij hielp was de wallpaper gebruiken die bij die skin komt, mocht er geen wallpaper bij die skin zitten probeer dan eens een gewone wallpaper op internet te vinden en probeer die eens. M.V.G, -Virus. Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik weet niet of je dit probleem nog heb?? maar wat je kan doen is... klik op Start > Configuratie scherm > Systeem > en dan kies je het tablad "geavanceerd" en dan zie je als eerste Prestaties daar, daar klik je op Instellingen. dan klik je op "Beste weergave" en dan op Ok. Kijk nu op je bureablad om te kijken of ze nog eruit zien alsof ze geselecteerd zijn. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.