GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Kan iemand bij een tutorial uitleg geven ik snap er niets meer van dus met plaatjes enzo want ik had een fout gekregen toen het spel opstarten en nu kan hij niet opstarten
-Matthijs- Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Kan iemand bij een tutorial uitleg geven ik snap er niets meer van dus met plaatjes enzo want ik had een fout gekregen toen het spel opstarten en nu kan hij niet opstarten Kun je misschien iets specifieker zijn, ik en ongetwijfeld de rest weten dus echt niet waar je het over hebt. Waar wil je precies een tutorial over met plaatjes?
GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 een tutorial uitleg over savegame want ik wou Cesar vialpando downloaden maar ik wist niet hoe dus daar die uitleg die ik nodig heb
Ophion Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Eey, Hier een link voor hoe je het moet doen. >>HIER<< Succes en lees het helemaal door!
GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik snap het nog steeds niet kan iemand zelf ff een goede duidelijke uitleg over de savegame aanvraag doen en trouwens omdat er een fout in die ene die ik gedownload had ben ik nu me hele savegame kwijt egt die shit
-Matthijs- Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Ik snap het nog steeds niet kan iemand zelf ff een goede duidelijke uitleg over de savegame aanvraag doen en trouwens omdat er een fout in die ene die ik gedownload had ben ik nu me hele savegame kwijt egt die shit Oké, ik heb een mini-tutorial voor je gemaakt: Bewerkt: 10 maart 2007 door -Matthijs-
GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 maar hoe upload je de savegame?
Ophion Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Hoeft niet. Als je je save game wil posten kan je ook als je een bericht typt een bijlage toevoegen. Scroll naar beneden en je ziet bijlagen staan. klik op bladeren selecteer je save game in San andreas user files. Klik op uploaden. en w8 ff dan verstuur je het bericht..
Recommended Posts