Jump to content

tutorial uitleg

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand bij een tutorial uitleg geven ik snap er niets meer van :bonk: dus met plaatjes enzo want ik had een fout gekregen toen het spel opstarten en nu kan hij niet opstarten

Geplaatst:
Kan iemand bij een tutorial uitleg geven ik snap er niets meer van :bonk: dus met plaatjes enzo want ik had een fout gekregen toen het spel opstarten en nu kan hij niet opstarten

Kun je misschien iets specifieker zijn, ik en ongetwijfeld de rest weten dus echt niet waar je het over hebt. Waar wil je precies een tutorial over met plaatjes?

Geplaatst:

een tutorial uitleg over savegame want ik wou Cesar vialpando downloaden maar ik wist niet hoe dus daar die uitleg die ik nodig heb :-(

Geplaatst:

Ik snap het nog steeds niet kan iemand zelf ff een goede duidelijke uitleg over de savegame aanvraag doen en trouwens omdat er een fout in die ene die ik gedownload had ben ik nu me hele savegame kwijt egt die shit :cry:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik snap het nog steeds niet kan iemand zelf ff een goede duidelijke uitleg over de savegame aanvraag doen en trouwens omdat er een fout in die ene die ik gedownload had ben ik nu me hele savegame kwijt egt die shit :cry:

Oké, ik heb een mini-tutorial voor je gemaakt:

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Hoeft niet. Als je je save game wil posten kan je ook als je een bericht typt een bijlage toevoegen.

Scroll naar beneden en je ziet bijlagen staan.

klik op bladeren

selecteer je save game in San andreas user files.

Klik op uploaden.

en w8 ff

dan verstuur je het bericht..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...