White Gold Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 White Gold, ik heb het nu niet over mijn eigen. Maar is een spel dat zich afspeelt op tropische eilanden ergens in Zuid-Amerika. Maar dat is niet het enigste, wat dacht je van kogelregens, helikopters die alles kapot schieten en tanks om de lokale buurt te terroriseren? Het spel biedt de speler een non-lineair verhaal, dag/nachtcyclus. weerseffecten, verschillende facties, bruikbare voertuigen, verschillende wapens en de mogelijkheid tot interactie met NPC's. Bekijk voor meer info!Het spel ziet er naar mijn mening gelikt uit. Het spel komt in 2008 uit voor de XBOX 360 en bevat XBOX Live mogelijkheden. Voor meer informatie check: www.deep-shadows.com Voor de duidelijkheid! Mijn naam is niet afgeleid van dit spel! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Het is mij niet echt duidelijk wat je in je post nou bedoelt met dit topic. Maar ik zal mijn mening over dit spel, en de trailer maar geven. De trailer ziet er erg gaaf uit! Vooral de vissen en de haaien die je gewoon tegenkomt in de heldere zee. Mij lijkt het inderdaad een vet spel. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Dat filmpje is pre-rendered, ik wacht liever op ingame footage voor ik iets zeg over het uiterlijk. Maar hoe zit het met het verhaal?? Reageren
White Gold Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Dat filmpje is pre-rendered, ik wacht liever op ingame footage voor ik iets zeg over het uiterlijk.Maar hoe zit het met het verhaal?? Daar is nog niks over bekend. Behalve dat het zich afspeelt op een politiek instabiel tropisch eiland. Je moet gewoon werken voor corrupte soldaten denk ik. Reageren
GTAVC Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Klinkt goed als ik zo hoor wat er in dat spel allemaal kan Kunne die haaien bijten?[/font] Bewerkt: 11 maart 2007 door GTAVC Reageren
Jorair Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Aan het filmpje te zien wordt dit een spel om u tegen te zeggen. Het is een free roaming spel niet? Als het free roaming is vind ik het wel jammer dat het first person is, in een Free Roaming spel is third person iets leuker. Maar dit is mijn mening maar. Ik hoop dat het speel ook zal uitkomen op de pc. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik hoop dat het speel ook zal uitkomen op de pc. Dat gebeurt ook. Vette trailer trouwens, maar als je dit vet lijkt, kun je ook Just Cause kopen. Het is grafisch zeker net zo mooi als White Gold, maar heeft wel andere gameplay. Het is in 3rd person ipv 1st person en de stunts die je kunt uitvoeren zijn niet altijd even realistsch. maar Just Cause is zeker een vet spel!!! Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.