Jump to content

waar kan ik de hunter vinden?

Recommended Posts

Geplaatst:

kn iemand mij aub zeggen waar ik de army hunter kan vinden, want in het jaar dat ik al speel , hebik hem nog niet gevonden, wel eeneetje vervelend

Geplaatst:
kn iemand mij aub zeggen waar ik de army hunter kan vinden, want in het jaar dat ik al speel , hebik hem nog niet gevonden, wel eeneetje vervelend

De Hunter vindt je op Verdant Meadows, zodra je op de gehele vliegschool goud hebt behaald. Daarnaast spawnt hij volgens WikiGTAook nog op de marinebasis; Easter Basin. Echter is deze wel afhankelijk van de vorderingen van de vliegschool.

Geplaatst:

De hunter krijg je ook in de leger basis bij Verdant Meadows in de buurt.

Je kan er ook een tank en andere leger spullen (voertuigen) krijgen.

Greetz wecked

Geplaatst: (bewerkt)
De hunter krijg je ook in de leger basis bij Verdant Meadows in de buurt.

Greetz wecked

De Hunter spawned helemaal niet in Area 69 (de dichtstbijzijnde legerbasis bij Verdant Meadows. Kijk maar hier. Ik denk dat je je verwardt met de Cargobob, aangezien dit ook een legerhelikopter is, en deze wél in Area 69 spawned. Kijk maar hier. Het verschil tussen de twee helikopters is toch wel groot. De Hunter is een gevechtsheli, met raketten en machinegeweer, en de Cargobob is een transportheli, ook van het leger maar niet bewapend.

640px-Cargobob.jpg

De Cargobob

640px-Hunter.jpg

En de Hunter.

Wat een verschil ^_^

Plaatjes van WikiGTA. Onder elkaar gezet om ze ff te vergelijken.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Dat kan niet hoor, want je kan de achterklep niet omlaag krijgen, dus kan je er ook geen auto's in zetten. Overigens kan dit natuurlijk wel met mods, maar zover ik weet kan dit dus echt niet.

Geplaatst:

Dat kan niet hoor, want je kan de achterklep niet omlaag krijgen, dus kan je er ook geen auto's in zetten. Overigens kan dit natuurlijk wel met mods, maar zover ik weet kan dit dus echt niet.

Dat bedoelt hij niet, Wecked zegt dat er ook andere legervoertuigen spawnen in area 69.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Dat bedoelt hij niet, Wecked zegt dat er ook andere legervoertuigen spawnen in area 69.

:bier: Nuke[NL]

Oops! Sorry! Ik dacht na even lezen dat er "je kan er ook een tank en andere leger spullen (voertuigen) in krijgen" stond, nogmaals sorry! Ik moet voortaan beter lezen! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...