Jump to content

Auto's sneller maken


Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    11

  • jaah90

    6

  • Pete-R

    3

  • Mania-92

    3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Open de map rockstar games. Nu zie je de map grand theft auto vice city open deze ook. Zoek nu de map ''Data'' en zoek het bestand handling.cfg Backup dit bestand als je dit gedaan hebt open dan het bestand door er dubbel op te klikken. (als het goed is opent hij dit bestand met kladblok)

Nu zie je allemaal cijfers enzovoort. Ga nu een klein beetje naar beneden en kijk links. Je ziet nu afkortingen van auto's zoals bijvoorbeelt de blista (is de blista compact nu kijk je daar achter en je ziet

1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 (170.0) 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0

en nog andere cijfertjes

Tussen de haakjes zie je 170.0 (die haakjes staan er normaal niet) staan verander dit in bijvoorbeelt 300.0 (let op maak dit nooit hoger als 600.0 want dan gaat het spel raar doen) Je moet bij elke auto die je sneller wilt maken zoeken naar 170.0 of bijvoorbeelt 80.0 ligt er maar net aan hoe snel de auto standaard is. Ga nu gta vice city spelen en vind de auto die je sneller hebt gemaakt stap in en je zult zien dat hij veel sneller is.

Lukt het niet laat het dan even weten SUCCES!

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

(A) vehicle identifier [14 characters max]

; (B) fMass [1.0 to 50000.0]

; © Dimensions.x [0.0 > x > 20.0]

; (D) Dimensions.y [0.0 > x > 20.0]

; (E) Dimensions.z, [0.0 > x > 20.0]

; (F) CentreOfMass.x [-10.0 > x > 10.0]

; (G) CentreOfMass.y [-10.0 > x > 10.0]

; (H) CentreOfMass.z [-10.0 > x > 10.0]

; (I) nPercentSubmerged [10 to 120]

; (J) fTractionMultiplier [0.5 to 2.0]

; (K) fTractionLoss [0.0 > x > 1.0]

; (L) fTractionBias [0.0 > x > 1.0]

; (M) TransmissionData.nNumberOfGears [1 to 4]

; (N) TransmissionData.fMaxVelocity [5.0 to 150.0]

; (O) TransmissionData.fEngineAcceleration [0.1 to 10.0]

; (P) TransmissionData.nDriveType [F/R/4]

; (Q) TransmissionData.nEngineType [P/D/E]

; ® fBrakeDeceleration [0.1 to 10.0]

; (S) fBrakeBias [0.0 > x > 1.0]

; (T) bABS [0/1]

; (U) fSteeringLock [10.0 to 40.0]

; (V) fSuspensionForceLevel not [L/M/H]

; (W) fSuspensionDampingLevel not [L/M/H]

; (X) fSeatOffsetDistance // ped seat position offset towards centre of car

; (Y) fCollisionDamageMultiplier [0.2 to 5.0]

; (Z) nMonetaryValue [1 to 100000]

; (aa) suspension upper limit

; (ab) suspension lower limit

; (ac) suspension bias between front and rear

; (ad) suspension anti-dive multiplier

; (ae) flags!!! WARNING - Now written HEX for easier reading of flags

dit beteken de letters die er boven staan

Geplaatst:

Wat is er nou leuk aan om auto's sneller te maken, dan ga je toch alles veranderen, en voor de fun ga je dan misschien met een caddy alle straatraces winnen wat best grappig is, maar op een gegeven moment heb je alle auto's heel snel gemaakt en kan je met geen één auto meer normaal rondrijden, want dan denk je bij iedere auto: lache ff kijken wat er gebeurt als die keihard gaat, je moet het zelf weten als je het doe, maar als ik jou was zou ik alles gewoon zo laten als het al was.

Geplaatst:

Hoe groot is jouw harde schijf dan wel niet als je het hele spel back-up, weet je hoe vet veel ruimte dat gaat kosten als je dat bij alle spellen doe en je hebt er heel veel...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...