jaah90 Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 dat je niet kan opslaan weet ik waardoor dat komt je moet je vice city folder veranderen ga naar eigenschappen en dan alleen lezen het vinkje weghalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 En dan lukt het weer. Alleen raadt ik het niet aan om auto's sneller te gaan maken omdat je er niks mee bereikt, misschien de langste lengte van een unieke stunt, maar die worden toch niet in de STATS opgeslagen. Je moet zelf weten, maar ik zou de auto's gewoon even hard laten lopen alsdat ze nu al gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
illegal8man Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 maar er staat in die handling file dat je de velocity maar tot 150 kan doen terwijl de cheetah 230 of 240 rijd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Maak je daar geen verschil tussen M/ph of Km/h? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 mr.kookie alleen nutigge post's niet gaan poste om berichte te krijgen WTF? Is een Forum tegenwoordig niet meer voor gezelligheid?! En WTF is up met mijn berichten??? Ik denk doe ook is gezellig, mensen shit... Owjah iets nuttigs moet er in dit bericht: Kloten met de besturing van je auto is niet voor mensen die wat proberen... Ik spreek uit zelfervaring... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 mr.kookie alleen nutigge post's niet gaan poste om berichte te krijgen WTF? Is een Forum tegenwoordig niet meer voor gezelligheid?! En WTF is up met mijn berichten??? Ik denk doe ook is gezellig, mensen shit... Owjah iets nuttigs moet er in dit bericht: Kloten met de besturing van je auto is niet voor mensen die wat proberen... Ik spreek uit zelfervaring... Je kunt beter niet al te grote mond hebben tegen de baas hier, wel vreemd dat je het hier niet gezellig mag maken wat op vele fora wél het geval is, maar als je en waarschuwing krijgt van één van de Administrators is het beter om jezelf er maar bij neer te leggen. Zíj trekken toch altijd aan het langste eind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Whooo! Jongens! Rustig! Het is niet de bedoeling dat de crew hier een soort dictatorsregime opbouwt! Tuurlijk is het de bedoeling dat we het forum ook gezellig houden, maar omdat dit topic puur is bedoelt voor het beantwoorden van een vraag, hebben we het liefst dat er niet teveel posts tussen staan waar we niets aan hebben. In topics waarin niet om hulp gevraagd wordt, zoals 'wat vind jij de snelste auto', of 'post hier je GTA VC trucs' zijn we wat minder strict. In het Onz1n forum kan je (met mate) je gang gaan. En een geintje maken kan altijd, zolang het maar geen spam wordt. Probeer in ieder geval wat aan het topic toe te voegen met je post. ontopic: Een beetje expirimenteren met de Handling file hoeft geen enkel probleem te zijn, zolang je het bestand maar naar een veilige plek kopieërt (ofwel; een backup maken), zodat je het altijd terugkunt zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Whooo! Jongens! Rustig!Het is niet de bedoeling dat de crew hier een soort dictatorsregime opbouwt! Tuurlijk is het de bedoeling dat we het forum ook gezellig houden, maar omdat dit topic puur is bedoelt voor het beantwoorden van een vraag, hebben we het liefst dat er niet teveel posts tussen staan waar we niets aan hebben. In topics waarin niet om hulp gevraagd wordt, zoals 'wat vind jij de snelste auto', of 'post hier je GTA VC trucs' zijn we wat minder strict. In het Onz1n forum kan je (met mate) je gang gaan. En een geintje maken kan altijd, zolang het maar geen spam wordt. Probeer in ieder geval wat aan het topic toe te voegen met je post. ontopic: Een beetje expirimenteren met de Handling file hoeft geen enkel probleem te zijn, zolang je het bestand maar naar een veilige plek kopieërt (ofwel; een backup maken), zodat je het altijd terugkunt zetten. Ik had het gedaan omdat ik al 2 keer gezien had dat dat lid een warning had gehad. Ergens anders had een lid als bericht alleen gehad toen kreeg hij meteen een warning. Aangezien ik niet graag heb dat leden hier weggaan had ik em even gewaarschuwd zodat hij de volgende keer niet alleen maar smilies ging sturen. Maar ik zat echt niet met de gedachte dat jullie zo'n slecht beleid hier hebben, integendeel ik vind het juist heel goed. Als ik over alle fora nog maar hooguit bij 3 gebruikers banned heb zien staan vind ik het uitstekend. In ieder geval zal ik proberen het de volgende keer iets minder hard over te laten komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Jep gewoon zoeken in een kladblok en daarstaat speed enzo. ik kan zelfs downtown veranderen in een ander naam: Amsterdam :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Whooo! Jongens! Rustig!Het is niet de bedoeling dat de crew hier een soort dictatorsregime opbouwt! Tuurlijk is het de bedoeling dat we het forum ook gezellig houden, maar omdat dit topic puur is bedoelt voor het beantwoorden van een vraag, hebben we het liefst dat er niet teveel posts tussen staan waar we niets aan hebben. In topics waarin niet om hulp gevraagd wordt, zoals 'wat vind jij de snelste auto', of 'post hier je GTA VC trucs' zijn we wat minder strict. In het Onz1n forum kan je (met mate) je gang gaan. En een geintje maken kan altijd, zolang het maar geen spam wordt. Probeer in ieder geval wat aan het topic toe te voegen met je post. ontopic: Een beetje expirimenteren met de Handling file hoeft geen enkel probleem te zijn, zolang je het bestand maar naar een veilige plek kopieërt (ofwel; een backup maken), zodat je het altijd terugkunt zetten. Ik had het gedaan omdat ik al 2 keer gezien had dat dat lid een warning had gehad. Ergens anders had een lid als bericht alleen gehad toen kreeg hij meteen een warning. Aangezien ik niet graag heb dat leden hier weggaan had ik em even gewaarschuwd zodat hij de volgende keer niet alleen maar smilies ging sturen. Maar ik zat echt niet met de gedachte dat jullie zo'n slecht beleid hier hebben, integendeel ik vind het juist heel goed. Als ik over alle fora nog maar hooguit bij 3 gebruikers banned heb zien staan vind ik het uitstekend. In ieder geval zal ik proberen het de volgende keer iets minder hard over te laten komen. Ik wil geen grote mond hebben maar ik kom op voor mijzelf idd is Post als Jah he? :) Lol etc. Spam maar jah wat ik deed is niet zoiets inde zin van ik wil meer berichten... Hiervoor mijn ecxuses, maar ontopic nu dan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Groot gelijk, je moet natuurlijk wel voor jezelf op proberen te komen, alleen is ruzie met een (god)moderator wel het laatste wat je je hier kunt wensen. Dus, en ik geloof ook best dat jij hier geen berichten gaat sturen om berichten te krijgen als ik al je berichten gezien hebt. Minstens 90% ervan zijn zin en waardevol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Oke uitgepraat nu weer even back on topic want dit topic heet overigens Auto's sneller maken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ja, ik raad het niet aan omdat er dan op een gegeven moment niet één normale auto meer rondrijdt in Vice City. Het kan natuurlijk wel handig zijn, als je bijvoorbeeld The Driver moet gaan doen om een Sabre Turbo heel zachtjes te laten gaan, maar dat haalt wel de uitdaging uit het spel weg. Op gtagames.nl is ook een download te downloaden dat je het gewoon in een bestand kan veranderen. Ik had een Skimmer 100 harder laten gaan en meteen deed het hele spel het niet meer. Dus ik ga dat niet nog een keer doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sp*rkY Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 laat ik vooral even een tip geven voor degene die dit van plan zijn online te gaan gebruiken... dat lukt je mischien een paar minuten... zodra je wordt gesnapt heb je een ban aan je broek.. als admin van ambience ben ik uitermate tegen modding/cheats.. maar op singleplayer heb ik er natuurlijk geen enkel probleem mee.. gewoon als advies bedoeld zeg maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Ben jij misschien de Adminstrator van MTA vice city? Zo komt het in ieder geval wel over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.