reinbertio Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Bestaat er ook een Nederlandse Ondertiteling voor GTA 3? zo ja waar download ik die Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Bestaat er ook een Nederlandse Ondertiteling voor GTA 3?zo ja waar download ik die hmm ik weet nix voor een spoiler[/font] Bij de 'Dutch Edition Mod' zit voor zo ver ik weet Nederlandse ondertiteling bij de missies en in het menu. Die mod voor GTAIII is hier te downloaden, veel plezier ermee en vergeet geen back-up's te maken! Reageren
reinbertio Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Deze mod werkt niet bij mij en deze mod maakt ALLES nederlands weet iemand misschien ergens iets waardoor je alleen nederlandse ondertiteling krijgt die heb je ook voor San Andreas (gemaakt door herrieM) en voor Vice City dan is er toch ook wel eens voor GTA 3? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.