Sseb Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) heey. voor het eerste keer op hardware problemen van dit forum maar, ik ben wel goed met spellen en coputers en zo maar nu begrijp ik het even niet meer als ik gwoone GTA SA op start dan slaat ie vast op het copyright stukje (waar staat zoiets van this copyright 2004 enz.) en dan sluit ie automatisch af als ik SA-MP ga spelen doet hij het wel ! en bij MTA ook ik heb me spel al een paar keer herinstaleert. dat ga ik straks nog 1 keer doen ik denk dat het aan de patch ligt want zo'n soort melding is het dus ik ga hem eerst op v2 spele kijken of ie het doet Edit: het probleem zit zelf in gta_sa.exe ... C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe Edit: nu krijg ik nog meer foutmeldingen hij doet nix meer >.< Edit: hij doet het :D :D :D Bewerkt: 10 maart 2007 door Sseb Reageren
Sseb Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) hey ben ik weer er is weer het zelfde aan de hand wat zou dit kunnen zijn? bij de fout staat dat het iets met gta_sa.exe is dus lijkt mij dat ik het gewoon moet herinstaleren. maar na een paar keers spelen doet ie het weer niet Edit: heel gta start niet meer op Bewerkt: 13 maart 2007 door Sseb Reageren
The GamerII Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Zoiets heb ik ook gehad, en dat kwam bij mij omdat ik wat troep had geinstalleerd voor SA. Als je dat nou deinstalleerd, en voor de zekerheid ook SA deinstalleren. Dan zal hij het vast weer doen Reageren
Sseb Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) ik heb alle rotzooi wat ik ooit heb gedownload voor gta weg gegooid maar de fout blijft, nog steeds zit het in gta_sa.exe dat is het gewone spel is er dan iets mis met de schijf of zo?+ de disc stop ook meteen met draaien na het schermpje met de fout , !hij begint met draaien en dan houd ie op en dan komt de fout melding! Bewerkt: 14 maart 2007 door Sseb Reageren
The GamerII Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Tja, dit is echt heel erg vervelend. Het beste wat je kan doen, is naar de klantenservice bellen! En als hun het probleem niet kunnen oplossen, zou ik maar een nieuwe vragen aan de winkel waar je hem gekocht hebt. Veel succes Reageren
Sseb Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) hoe werkt systeem herstel? en misschien helpt crack no dvd, maar hoe werkt dat?( of is dit een illigale vraag?) >>> Door Bling: Ja.. <<< Bewerkt: 14 maart 2007 door Sseb Reageren
Sseb Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 mensen ik vind het gewoon heel erg raar ! ik kan op MTA , en SA-MP en ik kan niet op gewoon GTA hoe is dit mogelijk? ik heb alles geprobeert ( behalve system herstel je kan nix laten herstellen :S) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.