Jump to content

Rock/Metal in gta IV


lamborghini2006

  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor welke band/artiest stem jij?

    • Pink floyd
      5
    • Iron Maiden
      11
    • Jimi Hendrix
      8
    • Led Zeppeling
      7
    • Deep Purple
      6
    • Metallica
      12
    • Sex Pistols
      2
    • The Doors
      7
    • AC/DC
      8
    • Can
      2
    • Nirvana
      16
    • Red Hot Chilli Peppers
      20
    • ALLEMAAL!!!
      7
    • Andere
      17


Recommended Posts

  • 2 weken later...

ja gwn de beste rockliedjes... maa ik hoop dat VCPR(het mega grote en dubbelzinige praatprogramma) en V-rock met lazlow en cousin edd terugkomt als radioprogramma's

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

IRON MAIDEN!!!

Fear of the dark, Phantom of the opera, Number of the beast, The wicker man, ga zo maar door! Maar ik reken er niet te hard op het speelt zich in deze tijd af he.. Naja als R* het er niet in zet kwak ik het allemaal in de UserTrackPlayermap :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er gewoon voor elke stijl een radiostation moet zijn, dus voor rock/metal, dance/hardcore enz, hiphop, pop(r&b?), klassiek, reggae, praatradio en mp3 player. Ik ben niet zo'n hele grote rock fan maar ik vind de RHCP zéker wel toppie! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las Rock/Metal duz ik denk vet cool maar als ik die poll zie..... Allemaal vet chille muziek maar eerder voor een "Oldies" zender dan voor Rock/Metal. Bij Rock/Metal zie ik liever bands als System of a Down. Eigenlijk moet er een aparte zender voor metal en voor rock: bij metal van die harde shit zoals de al eerder genoemde SoaD en KoRn enzo, en dan bij rock Audioslave, Deep Purple, AC/DC, Led Zeppelin, Jimi Hendrix: dat soort dingen. Who's with me ??

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat er wel niet tussen, maar ik zou oook zeker willen dat Aerosmith erin zit.

Die hadden wel een paar echte goeie albums, zoals Toys in the attic, P.U.M.P, Permanent Vacation of Get a Grip.

Of een nummer van Bryan Adams van het Reckless album, en dan Run to you ( jah hij zat al in Vice City maar het nummer is gewoon Cool ) of Summer of 69.

Als ze iets van die albums erin zetten vind ik het spel nog cooler.

Maar Deep Purple en Jimi Hendrix moeten er ook zeker in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Iron Maiden en Metallica, maar misschien is Metallica wel te duur om de rechten voor een nummer van te betalen en Iron Maiden zat al op VRock( :klap: 2 minutes to midnight :klap: ), ik denk dat het gewoon een zender wordt met de bekendste bands van afgelopen vijf jaar, Slipknot, Korn, Rammstein enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik twee topics over muziek helemaal niet nodig... Dit gaat ook alleen maar over Rock en Metal, straks krijgen we ook alle andere genres erbij. Als je het over muziek wilt hebben, ga dan maar naar dit topic. :slotje:

[Niet eens met slotje? -> PM]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...