markoes Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Kun je gta vcs voor de ps2 multiplayer spelen?? zo ja waar dan/hoe dan alvast bedankt groetjes, Markoes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Nee .. dit kan niet !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Voor de PSP is dit wel mogenlijk. Edit: Zoals hierboven al gemeld is. Géén multiplayer in VCS voor de PS2. Bewerkt: 10 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Jammer, ik had gehoopt op een 2-player mode zoals je in GTA SA had. Gratz, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 ik had gehoopt op een 2-player mode zoals je in GTA SA had Dat had ik ook onwijs vet gevonden maja ik zou echt niet weten waarom ze er niet gwn een multiplayer in hebben gedouwd zou het best vet vinden online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.