Twankala Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 hier weer 2 van mijn signatures. ze zijn allebij van de tutorial van .antonio. ik vind me zelf wel steeds beter worden! signature 1: signature 2: rates & comments! Reageren
.Djanick Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 ze zijn inderdaad erg mooi! sign 2 is wel een beetje te veel nagemaakt sign 1 is op dezelfde style gemaakt maar ik vind hem zelf iets te licht nog ps: heb je jouw handtekening zelf gemaakt? Reageren
Jericho Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Kvind ze alle2 best mooi! De renders passen goed bij de background, en de tekst vind ik ook zeer mooi! Sig1: 86% Sig2: 84% Reageren
Twankala Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 ps: heb je jouw handtekening zelf gemaakt? nee, ik heb deze van dizzee gekregen. zelf ben ik nog lang niet toe aan zulk soort signatures!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.