Jump to content

kan iemand wat tips geven

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi iedereen ik ben nou bij de misie catalyst kan iemand tips geven want het lukt niet op wikigta heb ik al gekeken

alvast bedankt

Geplaatst:

Welk gedeelte van de missie vormt precies een probleem voor jou? Ik gok op het laatste gedeelte (op de trein). Een Grove Street member zal achter jou (en de trein) rijden, met Ryder achter op de wagen. Het is dus de bedoeling dat je een aantal kratten naar Ryder gooit, zodat hij deze mee kan nemen. Je krijgt een power-balkje te zien, wat dus aangeeft hoe hard je de krat gooit. Gooien doe je met de "linker muisknop" (PC versie). Hoe langer je deze ingedrukt houdt, des te harder je gooit. Laat nooit het 'power-balkje' helemaal vollopen, aangezien je anders té hard zal gooien, waardoor Ryder hem niet zal opvangen.

Het beste is om te richten op Ryder zelf, of op de motorkap. Als je op de motorkap gooit, is het verstandig dat je zacht gooit, zodat hij niet meteen weg zal vliegen van de harde knal. Als het goed is moet het (na deze theorie even geoefend te hebben) wel lukken. :)

Geplaatst:

oke bedankt ik speel op de ps2 mare bedankt veder nog iemans tips

bedankt het is gelukt

>>> Door Dutchy3010: Fijn dat het gelukt is :tu: . Maar in het vervolg gewoon even de EDIT-knop gebruiken... :)<<<

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt. Ik snapte deze missie ook niet. Nu wel en ik ga hem nu proberen :clown:

NU 1x geprobeert en 9 boxes gegooit . :(

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd... ^_^<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
NU 1x geprobeert en 9 boxes gegooit . :(

Misschien zal het makkelijker gaan als je een voorbeeld hebt gezien. Zo kan je voor jezelf ook wat beter inschatten, hoe hard je onder andere moet gooien. Ik raad je aan dit filmpje eens te bekijken en de manier van spelen die daar wordt gebruikt, te gebruiken in de missie bij jou thuis. Ik hoop dat je er wat van opsteekt, en succes!

• 4 weken later...
Geplaatst:

In deze missie moet je kratten met explosieven van een trein stelen.

Rij naar de aangegeven plaats toe, waar je een stilstaande trein zal zien. Schiet de Vagos die eromheen staan dood. Daarna komt er nog een groepje Ballas aan, doe hier hetzelfde mee. Klim nu op de trein. De trein zal gaan rijden en Ryder rijdt achter je aan. Je moet de kratten in de handen van Ryder gooien. Als hij er genoeg heeft krijg je een 3 star wanted level. Rij dus zo snel mogelijk naar de dichtstbijzijnde Pay 'n Spray en laat je wagen overspuiten. Rij nu terug naar Grove Street.

>>> Door Bling: Bron: WikiGTA <<<

eignlijk dus erg gemakkelijk.

hier enkele tips

-zorg voor een body armor (je weet maar nooit)

-als je op de trein bent blijf je rustig en je let niet op de tijd.

-zorgen dat ryder goed achter je blijft tijdens het gooien.

-op het laatste goed doorbijten.

-nu zorgen dat je auto heel blijft.

mission passed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...