BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Wat vinden jullie ervan ? . O sorry die upload heeft niet gewerkt. Ff uploaden Klikje Bewerkt: 10 maart 2007 door BigT Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Ik zie geen plaatje, ook niet op je site Gratz, Boris H. edit: @ Ferre, ooh, dat wist ik niet @ BigT; ziet er mooi uit hoor vooral dat je de personen bovenaan laat uitsteken! Bewerkt: 11 maart 2007 door Boris H. Reageren
Ferre Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik zie geen plaatje, ook niet op je site Gratz, Boris H. Die website is zijn template. Hij heeft die layout zelf gemaakt en die wilt hij showen. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik vind hem zeker weten heel erg mooi gedaan. Dit vind ik persoonlijk zeker geen beginnerswerk! Het zal wel aan mij liggen, de links die links in de navigatiebalk staan werken nog niet. Reageren
BigT Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Weet ik omdat ik de paginas nog niet heb gemaakt en niet ga maken Het is gewoon oefenen weetje.. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 ik vind hem erg mooi gedaan, binnekort moet ik ook een gaan klote met Designs (moet binnekort wat voor school maken). Ik heb er zelf dus nog geen ervaring mee, maar ik zag 2 minpuntjes : - De Links (cheats, tuts) stonden niet helemaal recht onder elkaar - Bij mij was de Site iets te Uitgerekt waardoor ik op zij moest scrollen ( niet altijd even makkelijk ) Ik heb dat je er wat aan heb en suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.