BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Weet iemand hoe laat gamekings nu komt. En op welke dag. Want als ik vrijdag om 9 uur kijk dan zie ja valerio in sneeuw ofzo. B.V.D. Reageren
Drive Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 't seizoen is even afgelopen voor gamekings, volgens mij gaan ze in april weer verder. Reageren
Squidward Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Hopelijk. Gamekings is het leukste gameprogramma dat er is Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 "Best of Gamekings" komt vanaf 20 maart om 21.00 uur en het nieuwe seizoen komt vanaf 10 april elke dinsdag om 9 uur op TMF. Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Dan heb ik nog een vraagje over het game programma ''Gammo'' (dat op Veronica te zien is) is namelijk ook al een tijdje gestopt. Heeft iemand enig idee daarover waarneer het weer begint? Reageren
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Volgensmij gaat die weg. Omdat ze meer naar gamekings kijken en dus gammo te weinig kijkcijfers heeft Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Gammo is inderdaad definitief van de buis. (God thank) En zal dan voorlopig ook niet meer te zien zijn. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Och, dat zullen ze in mijn klas stom vinden, gelukkig vind ik Gamekings leuker. Ik was al bang dat Gamekings ook al van de buis was. Gelukkig komt het weer. Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Gammo is inderdaad definitief van de buis. (God thank)En zal dan voorlopig ook niet meer te zien zijn. Is dat dan officieel bekend gemaakt? Heb je misschien een bron of site waar dat is vermeld? Want op de officiële site van Gammo.nl staat er helemaal niets over Ik dacht altijd dat het wel een goed bekeken programma was... Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 kan best wel. Want wat is Gammo nou? Ze hebben het best veel over Strategiespellen enzo En Game Kings is ook veel leuker Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ja, dat vind jij. Dan hoeft nog niet iedereen dat te vinden. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ergens gelezen maar omdat je het zo lief vraagt zoek ik het even op... Et voila: Gammo stopt ermeeAfgelopen week hebben we in de wandelgangen het schokkende nieuws vernomen dat Gammo ermee stopt. het is vreemd. ik heb altijd met heel veel liefde tegen Gammo aangeschopt omdat ze in mijn ogen gewoon recalme spotjes uitzenden, alleen maar CGI beelden laten zien omdat ze de game niet kunnen capturen en als er wat gecaptured wordt dan is het steevast uit de eerste levels van het spel. Maar het grootste probleem had ik met de overduidelijk ingekochte items die ALTIJD positief moesten zijn. Goed voorbeeld was het dramatisch slechte Athens 2004 dat Sony ooit uitbracht in het kader van de olympische spelen. Gammo noemde het "een leuk spel" terwijl het in werkelijkheid een tergende takke game was natuurlijk.... Ook heb ik lange tijd een wrok gekoesterd omdat ze de naam Gammo kozen rond de tijd dat wij bezig waren Gamekings op de buis te krijgen. De producent van Gammo dacht oorspronkelijk dat Gamekings Blammo zou gaan heten maar dat was dus de naam van ons productie bedrijfje.... Toch wil je niet weten hoeveel mensen dachten dat wij Gammo produceerden omdat we Blammo heten. En dat steekt... en toch zal ik ze missen....er is per slot van rekening nog altijd veels te weinig gaming op tv. Al begrijp ik niet waarom de makers van Gammo nooit in staat zijn geweest om het programma opnieuw uit te vinden nadat overduidelijk is gebleken dat er geen toekomst bestaat voor voice-over programma's. Maarja dat is een les die ze nu zelf ook wel geleerd zullen hebben... en ondanks alles wensen we de heren van Gammo heel veel succes in de toekomst...dus jongens...tot ziens, tot Gammo! Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Voor mij zeer treurig nieuws, want Gammo was het eerste game programma die ik leerde kennen en er altijd iedere vrijdag stip op 18:00 bij zat om mijn favo programma niet te missen... En als ik er dan niet was werd mijn ma opgeofferd het programma op te nemen! Tjah ik heb er nooit een probleem mee gehad en vond het altijd een leuk programma, het had precies wat ik erin zocht: Geen gezeur gejammer of ge-etter dat het spel niet deugt! Nee gewoon de informatie waar we op zitten te wachten en de beelden van de nieuwe games. Alsof de presentatoren zo belangrijk zijn... Nou keek ik de laatste tijd (omdat Gammo gestopt was) Gamekings nou moet ik toegeven het is zeker geen slecht programma! En ook goed dat ze hun mening uiten! Maar... Er zit één maar aan, je ziet té veel van de presentatoren (nou kunnen jullie mij een zeikerd vinden) maar soms drafen hun toch wat af met hun grapjes, gejammer en dat het een flut spel is. Ik zie liever meer beelden en informatie zoals Gammo het altijd neerzetten. Nu hebben we nog maar één echt game programma op de buis... En dat is ook al treurig voor de mensen die ook is wat anders willen. Toch blijf ik ervan opkijken dat Gammo is gestopt ik kenden veel vrienden en mensen die er ook altijd naar keken. Wat me nog verontrustend maakt is dat ze niks hebben vermeld op hun eigen site... Gl Reageren
battle1970 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 gammo is ook het eerste game programma wat ik zag ik keek er eerst altijd na toen dat me vriend zij.. kijk ook is naar gamekings en toen keek ik daar na en bij gamekings zijn ze erg erg eerlijk is het niet een goed spel dan zeggen ze het is een K** spel en bij gammo zeggen ze altijd dat het een goed spel is en gamekings heeft ook veel humor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.