GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 mijn savegame is perongelijk verwijderd door me pa maar kan ik een savegame waar ik gebleven was krijgen?,ik was bij doberman kan iemand deze missie voor me doen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Dat is wel minder dat jouw savegame verwijderd is. Maar in dit forum hebben Typhoon, -Matthijs- en ik twee topics aangemaakt met daarin alle savegames van het hele spel. Deze savegames kun je plaatsen in de map 'Deze computer > Mijn documenten > GTA San Andreas User Files' plaatsen. De topics zijn ook vastgeplakt in dit forum dus dat had je ook wel zelf kunnen vinden. Al goed, voor versie 2 kun je hier kijken en voor versie 1 kun je hier kijken. Veel plezier er mee en mocht er nog wat wezen, dan hoor ik het wel. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 is doberman al uitgepakt of niet want ik ben niet goed in Engels maar ik heb winRAR in het engels dus dat is k*t maar ik heb egt hulp nodig dus stuur snel in dit topic een bericht Komt iemand nog een bericht sturen?> mjaa ik had winRAR in het engels maar hoe krijg je dat in het engels? ik heb egt hulp nodig >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Wil je Winrar in het Nederlands? Zo ja, die kun je hier downloaden. Daarna moet je gewoon de uitleg uit de post van SummerBase opvolgen. Succes Edit: Verkeerde link verwijderd en goeie neergezet Bewerkt: 11 maart 2007 door Typhoon Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Maar ik kan er niet op klikken hoe kan je dan winrar in het nederlands krijgen gwoon op internet kijken Reageren
Ophion Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Eehm meschien iets wat handig is meschien als je iemand een PM stuurt dat er veel topics bespaart blijven ( alleen maar een tip :$ ) Vooruit xD ga naar: DEZE SITE onder het icoontje ( plaatje ) START staat : WinRAR 3.61 voor Windows (Nederlandse versie) klik op het icoontje wat voor de text staat Dan kun je hem instaleren. dat gaat vanzelf. nu maar uitleg van SummerBase volgen ? xD EDIT: Dat kan ook he de directe link geven xD Bewerkt: 11 maart 2007 door jovu123 Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Maar ik kan er niet op klikken hoe kan je dan winrar in het nederlands krijgen gwoon op internet kijken Ach sorry, ik heb perongeluk de 'afbeeldingslocatie' ipv de 'koppelingslocatie' gekopieërd, goed dat je het zegt even een klein foutje van mij. Dit is de goede Nederlandse download link. Nu moet het wel lukken Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Oke allemaal bedankt aan jullie heb ik wat als er iets is vraag ik het wel aan jullie Maar ik instraleerde winrar maar hij deed het wel maar er waren fouten overal stond in het rood niet aanmaken weet iemand hier een oplossing voor? >>> Door Bling: Wederom dubbelposts samengevoegd..<<< Help ik kan winrar niet instaleren wat is het probleem er stond enkele toepassingen konden niet worden gemaakt,sluit alle toepassingen,start windows opnieuw op en deze installatie ook kan ik er iets aan doen geef effe een uitleg >>> Door Bling: En weer opnieuw dubbelposts samengevoegd. Gebruik nou eens de EDIT-knop, aub! <<< Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Mensen ik had toch doberman gedownload maar bleek dat daardoor gta sa het niet meer deed ik en me pa hadden het herinstaleerd maar als ik load game en doberman ga doet ie weer raar maar als ik new game doe doet gta sa het wel dus kan ik een goede doberman krijgen ik weet nog niet welke Versie ik heb maar waar kan je dat zien readme? il heb egt hulp nodig Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Mensen ik had toch doberman gedownload maar bleek dat daardoor gta sa het niet meer deed ik en me pa hadden het herinstaleerd maar als ik load game en doberman ga doet ie weer raar maar als ik new game doe doet gta sa het wel dus kan ik een goede doberman krijgen ik weet nog niet welke Versie ik heb maar waar kan je dat zien readme? il heb egt hulp nodig Als je GTA even opstart dan zul je rechtsonderin je versie zien staan. Staat er niets, dan heb je V1 en anders staan er een andere versie bijvoorbeeld; V2 of V1.01. Vanaf daaruit kan je opmaken welke versie je hebt, en welke savegame je daarvoor nodig hebt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 eey Matthijs kan jij doberman voor me doen? want hij deed et niet ik heb v1 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 eey Matthijs kan jij doberman voor me doen? want hij deed et niet ik heb v1 Ja, post je savegame maar.. Maar kun je dan niet beter een savegame downloaden waarin de missie al gedaan is? Of je moet natuurlijk op je eigen savegame verder willen, dan moet je je savegame even plaatsen en dan haal ik hem voor je. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Eeey -Matthijs- hoe post je een savegame want me savegame was verwijderd en schrijf je dan het zo of is er een andere mannier? missie:doberman versie.v1 cheaten:liever niet of anders niet de cheats waar j spel kappot gaat extra:geen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 In dit topic wordt uitgelegd hoe je een savegame moet plaatsen. Als je het eenmaal weet moet je je bericht weer even aanpassen en de savegame aan je bericht toevoegen. (Maar je zegt dat je savegame verwijderd was, of begrijp ik je nu verkeerd?) Ps: De manier waarop je het doet is goed. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Maaar waar is je gecomprimeerde map en wat kan je doen als je savegame verwijderd is want me pa heeft dat gedaan dus een duidelijk uitleg is handig Bewerkt: 12 maart 2007 door gekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.