Jump to content

vraag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij versta je het niet goed hoor, ik denk dat je antwoord op deze vraag al gegeven is. Ik zal het eens helemaal samenvatten.

Als je vader je savegame helemaal verwijderd heeft vrees ik dat je het kwijt bent. Gelukkig bestaan er hier op GTAForum oplossingen voor. 'SummerBase', 'Typhoon' en '-Matthijs-'hebben 2 projecten opgestart. Zij hebben namelijk elke missie op een savegame staan, dus jij wilt een savegame dat bij de missie 'Dobberman' zit. Da's simpel met deze 2 projecten. Je hebt een topic voor versie 1 en een topic voor versie 2. Hoe je weet welke versie jij hebt? Da's redelijk simpel, ik zal een stukje quoten dat Dutchy3010 heeft geschreven.

'Hoe zie je welke versie je hebt?

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan'

Je download dat en pakt het uit. Dan kun je vanaf de missie 'Dobberman' verderspelen. Hoe je dat uitpakken en dergelijke doet staat in het topic met de savegames duidelijk uitgelegd.

Hopelijk snap je het nu. Veel succes alvast toegewenst! :)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Sorry dat ik het verkeerd had begrepen mjaa,ik had eerst perongelijk v2 doberman maar toen deed gta sa raar. maar nou weet ik dat ik v1 heb dus ligt het daar aan dat het zo raar deed?

Geplaatst:
Sorry dat ik het verkeerd had begrepen mjaa,ik had eerst perongelijk v2 doberman maar toen deed gta sa raar. maar nou weet ik dat ik v1 heb dus ligt het daar aan dat het zo raar deed?

Daar ligt het ongetwijfeld aan. Een verkeerde versie botsing tussen je savegame en het spel betekent ellende, en vooral als je ook niet weet wat je er mee moet. Maar goed, je hebt je oplossing nu. Mocht je dit probleem ooit nog eens weer hebben dan weet je in ieder geval waar de oorzaak zit en hoe die te verhelpen is.

Geplaatst:

Eey thanks me vader had het ff voor me gedaan en ik heb doberman klaa :Y ik had hem toch van de v1 forum:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...