Jump to content

hoe plaats ik een vcs save file in het spel

ps34live

Recommended Posts

Ik heb zelf geen LCS, maar ik kan je hier wel even mee helpen. SummerBase, VforV en Ruurd31 hebben een tijd geleden een topic geopend met daarin allemaal savegames, na elke missie is er gesavet dus je kan makkelijke alle missies naspelen. In dit topic staat ook een uitleg over het ingame zetten van savegames. Bekijk het topic hier. Lees het stuk vanaf 'Hoe pak je een .rar uit?'

Als je die instructies opvolgt moet het zeker lukken. Let wel op: dit is alleen voor de PSP versie van LCS.

Succes ermee!

Delen op andere websites

ok it ismijn vraag hoe plaats ik een save file

Als je een SaveGame download zit er een mapje in met de naam 'ULES00151S*', op het sterretje staat een getal. Dat is de slot waarop de Save is opgeslagen. Vaak is het met WinRar ingepakt (.RAR File), open het daar dan ook mee. Als het een .ZIP file is open je het met Winzip en pak je het uit.

Nu verbind je je PSP met je computer door middel van een USB kabel of een memory stick lezer. Er zal nu een nieuwe 'verwisselbare schijf' komen. Als je deze opent staat daar de map 'PSP', open deze. Nu kun je een aantal mappen aantreffen. Wij hebben de map 'SAVEDATA' nodig. Eenmaal geopent zie je, indien je al ooit opgeslagen hebt in een game, mappen met vaak best rare namen. Hierin zetten je de gedownloade map 'ULES00151S*'.

Delen op andere websites

Kan iemand mij uitvoerig uitleggen hoe dit bij een savegame voor LCS werkt?

Dat heeft ASPHALT net uitgelegd boven je, voor de PSP-versie uiteraard.

Godsamme, wat dom van me, ik bedoel Vice City Stories!

>>> Door SummerBase: Titel aangepast en verplaatst naar VCS Missie hulp, omdat het met een missie te maken heeft. ;)<<<

Delen op andere websites

Kan iemand mij uitvoerig uitleggen hoe dit bij een savegame voor LCS werkt?

Dat heeft ASPHALT net uitgelegd boven je, voor de PSP-versie uiteraard.

Godsamme, wat dom van me, ik bedoel Vice City Stories!

Hou God erbuiten..

Voor VCS is het helemaal gelijk alleen heet de map 'ULES00502S92F*', weer komt op het sterretje een getal dat het slot aangeeft.

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...