Jump to content

Kleding vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds vandaag ben ik even ten einde raad wat CJ voor kleding aan moet hebben. Dus misschien dat jullie nog een leuk idee hebben?

In Dit filmpje van Youtube heeft CJ wel een heel erg mooie kleding stijl, iemand enig idee of dit Mods zijn?

Bedankt, :eten:

Geplaatst:

Aan de broek te zien heeft hij inderdaad een kledingmod gebruikt. Het T-shirt is te wazig om te herkennen.

Geplaatst:

Dat dacht ik zelf ook al, aangezien ik alleen de Blue Jeans en Blue Khakis ken die de vergelijking maken met een spijkerbroek.

Het shirt is inderdaad heel wazig maar misschien is er iemand op Gtaforum met scherpe ogen :clown:

Tnx anyway :dans:

Geplaatst:
kan ik ergens een motorhelm krijgen ??? of iets anders wat mijn gezicht bedekt voor de ps2

Je kunt de "Fulface Helmet" bij de Prolaps kopen. Deze helm bedekt je hele gezicht, en ik constateer uit jouw beschrijving dat dit de bedoeling is. Overigens kun je ook nog enkele andere hoofdbedekkingen hier aantreffen, die je hoofd tevens voor een gedeelte of helemaal bedekt. Indien je niet weet waar de Prolaps winkels zich bevinden in San Andreas, zou je een kijkje kunnen nemen op >dit< kaartje van WikiGTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...