tomtenberge Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 mischien een hele domme vraag maar weet iemand hoe je kunt zien welke sa versie je hebt? Reageren
Bling Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Volgens de theorieën moet je dat op deze wijze kunnen zien: Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas. Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 mischien een hele domme vraag maar weet iemand hoe je kunt zien welke sa versie je hebt? Zo'n domme vraag is het heus niet hoor, hij wordt vaak gesteld. Maar om even terug te komen op je vraag. In het menu van San Andreas moet je rechts onderin je versie zien staan. Staat er niets, dan heb je V1. Staat er V2 dan heb je V2, en heb je V1.1 dan staat er V1.1. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik niet weet of het zeker klopt, maar ik raad je aan toch even te kijken. Anders kun je natuurlijk het één en ander uitproberen met savegames! Reageren
tomtenberge Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 ok bedankt ik heb nu dus gemerkt dat ik hem moet downgraden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.