Da Phoenix Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik ben bezig met mijn Hummer H1Tuned mod (dat is mijn Patriot uit GTAIII conversion die in de Army Mod zit en die wil ik nu gaan pimpen en tunen) dus mijn vraag: Heeft iemand een goede Chrome Texture voor auto's in SA Reageren
SWYV Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 heb jij TXD workshop? zo ja, zoek op: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\generic dan open jij daar de "vehicle.TXD" en zoek op volgende texture namen - xvehicleenv128 - vehicleenvmap128 dat zijn de standaarde reflect textures maar voor chrome raad ik je vooral die 2de texture aan Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 bedankt ik ga daar morgen mee verder Reageren
SWYV Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 maar ik heb er nog wat textures (die niet van de GTA zijn) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 zou je die kunnen uploaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.