Jump to content

GTA IV een land?

White Gold

Recommended Posts

Hey allemaal. Ik zat gister de tourist guide van GTA SA weer eens door te lezen en ergens, ik kan het even niet meer vinden, stond dat San Andreas de groottse staat van het land was. Wat betekent dat GTA IV geen staat kan zijn die groter is en aangezien iedereen ervan uitgaat dat GTA IV groter wordt kan het alleen maar een land worden.

Wat zeggen jullie hiervan?

Delen op andere websites

San andreas is inderdaad een van de grootste staten van amerika. En wel vanwegen de woestijnen, de grote berggebieden enz.

Hou er wel rekening mee dat ze hier drie steden in het spel hebben geplaatst. Deze steden komen (logisch) qua grote niet overeen met de werkelijkheid. Daarom zou het wel eens goed kunnen dat GTA4 zich in één stad afspeelt met wat gebied er omheen. Maar dat ze de stad deze keer op een ongeveer ware groote gemaakt hebben.

Delen op andere websites

Ik denk het eigenlijk niet, stel je voor, als ze een heel land gaan maken, aangezien een stad (bijna) altijd 10x zo klein is als een land, zou Rockstar 6 jaar bezig zijn om het spel te maken, ook zouden er dan veel steden ofzo inzitten. En zou de storyline wel heel erg lang worden, als ze bij elke stad zo'n 20 missies doen. Dus ik denk het echt niet.

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Delen op andere websites

Ik zou het eigenlijk best leuk vinden zo'n overdreven lange storyline. En als het groter moet zijn, dan zouden ze eigenlijk vele staten aan bij elkaar gevoegd moeten worden. DAT is een idee...

Wat als ik een van de makers van GTA VI was....

Delen op andere websites

Hey allemaal. Ik zat gister de tourist guide van GTA SA weer eens door te lezen en ergens, ik kan het even niet meer vinden, stond dat San Andreas de groottse staat van het land was. Wat betekent dat GTA IV geen staat kan zijn die groter is en aangezien iedereen ervan uitgaat dat GTA IV groter wordt kan het alleen maar een land worden.

Wat zeggen jullie hiervan?

San Andreas is mini vergeleken met andere staten zoals Texas, New Mexico, New York. Als je het zo gaat vergelijken is San Andreas de op 1 na kleinste staat(Hawaï is denk ik dan nog kleiner). Dat(San Fierro, Los Santos en LV) noem je toch geen steden, maar als ze echt een staat zouden maken zou het veel te groot worden maar in Texas bijvoorbeeld kan je uren door de desert rijden zonder maar één iemand tegen te komen, kan je nagaan, je rijdt in 10 minuutjes door SA, en dat GTA IV groter wordt dan San Andreas is ook nog niet vastgesteld door R* en hoeft helemaal niet zo te zijn. Het hoeft niet dat elke GTA maar groter wordt, kom uit die fabel! :duh:

EDIT:

Dit staat er op WikiGTA:

Volgens de handleiding is San Andreas de grootste staat van het land, maar dit is discutabel
Bewerkt: door Clowntje_93
Delen op andere websites

Clowntje_93 zei:
EDIT:

Dit staat er op WikiGTA:

WikiGTA zei:
Volgens de handleiding is San Andreas de grootste staat van het land, maar dit is discutabel

Daar heb je gelijk in. Dat had ik niet gezien. Het kan natuurlijk ook reclame zijn. Maar je moet wel bedenken dat dit gewoon in GTA style is en dat je San Andreas niet zomaar tussen Texas en Arizona kan plaatsen... Het blijft altijd GTA een soort Madurodam van de V.S.

Maar naar mijn mening wordt GTA IV wel groter, want mensen verlangen er naar om steeds meer nieuwe dingen te ontdekken dus speelt R* daar lekker op in dus wordt GTA IV groter qua gebied.

@ lamborghini2006: De maan, geloof je het zelf :clown:

Delen op andere websites

Ik zou het niks vinden als GTA 4 een land of zelfs een staat is. Ik heb veel liever een stad ter grote van San Andreas die heel goed is uitgewerkt. Met eventueel met een paar dorpjes en woestijnen daarom heen. Maar ze zeiden toch ook dat ze met een nieuwe concept zouden beginnen? Dus dan laten ze deze keer wel dat gedoe met afgesloten of verwoeste bruggen wel weg en is het een grote oppervlak met een aantal stromende wateren zodat je ook kunt varen in het spel.

Bewerkt: door haha
Delen op andere websites

GTA IV mag van mij wel even groot of iets groter dan SA, misschien speelt GTA IV zich wel af in een ander land.

>>> Door GTA-Sheep: Overbodige afbeelding verwijderd<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Delen op andere websites

Je kon ookal varen in GTA San Andreas, Vice City, GTA III, LCS, VCS

dat is niet nieuws.

maar laat die bruggen idd maar achterwege.

Dat wist ik wel. De reden dat ik zei ''zodat je ook kunt varen in het spel'' is omdat ik eerder had gezegt dat ik een grote vaste oppervlak wil. Dus geen kust enzo in het spel. Alleen een paar kleine riviertjes om te varen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...