Kevin1993 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Hallo mensen van GTAForum.nl! Uhm ik heb een vraagje over SA:MP en dat is het volgende: Als ik mijn SA:MP in me beeldscherm heb staan en het gta_sa.exe gestart is zie ik inplaats van die reclame alleen maar wit.en vervolgens krijg is dan wel het gele rockstar teken,later als alles gestart is en het beeld met GTA San Andreas Multiplayer voorlangs is geweest staat het gewone menu als je normaal GTA San Andreas opstart.Als ik dan terug ga naar windows zie ik dat de computer een error heeft aangegeven.Deze error heb ik als bestand hier in toegevoegt onderaan. Alvast bedankt voor jullie hulp jullie zijn de beste! (want zonder jullie wist ik niet hoe ik al mijn problemen had moeten verhelpen HEEL ERG BEDANKT)! Bewerkt: 10 maart 2007 door Kevin1993 Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik weet niet precies de oplossing niet precies, maar ik kan misschien wel wat mogelijke dingen op kunnen noemen die er voor gezorgd kunnen hebben dat jij een probleem krijgt. Het zou misschien kunnen wezen dat je een verkeerde versie hebt? Bijvoorbeeld Versie 2, maar het zou ook kunnen wezen dat je teveel mod(ificatie)s geinstalleerd hebt. Ook zouden er fouten intern in het spel kunnen zitten, want met zo'n foutmelding die we op jouw screen zien kan ik ook vrij weinig eigenlijk. Ook zou je kunnen kijken op 'SA-MP.com' of er patchen zijn die je spel kunnen maken. Verder weet ik er ook niet echt veel meer dan dit van af, dus dan zou je moeten wachten op iemand die er veel van weet of je moet verder vragen en de dingen beter uitleggen. Meer kan ik in dit probleem niet voor je betekenen denk ik. Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik had dit probleem ook. Nu heb ik GTA SA opnieuw geinstallerd en sa-mp opnieuw geinstalleerd. nu is het weg. Maar als ik sa-mp opstart, een server selecteer en op connect druk gaat de DVD even draaien alsof hij opstart maar er gebeurt helemaal niks? Wat kan ik hieraan doen? Gratz, Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.