Jump to content

Automatische piloot

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoeb twee vraagjes over de automatische piloot.

Welke twee vliegtuigen hadden ook weer die automatische piloot? De Rustler en de ...

En mijn tweede vraag: Met welke knop kan je de automatische piloot activeren?

Geplaatst:

1) Meerdere luchtvoertuigen hebben deze eigenschap, hoor. Hieronder een lijstje:

Volgens mij zijn dit alle luchtvoertuigen die een auto-piloot functie tot zijn beschikking hebben, alhoewel ik dat helaas niet met 100% zekerheid kan zeggen.

2) Er is geen bepaalde knop die dit activeert. Het enigste wat je hoeft te doen is simpelweg alle controls loslaten, terwijl je je op een redelijke hoogte bevindt en je richting doelwit vliegt. Als het goed is zal je vliegtuig op rechte wijze door blijven vliegen. :)

Geplaatst:
Even een vraagje,

Werkt die ''Auto Piloot'' functie ook op de ps2?

-Virus.

Hey!

Ja de ''Auto Piloot'' functie werkt ook op de PS2, alleszins toch op mijn spel. Als je niet weet hoe het moet, dan kan je nog eens naar Bling zijn post kijken. Veel kan ik hier niet meer over zeggen :D.

GTA-Freak2

• 5 maanden later...
Geplaatst:
Welke toets moet je typen om automatische piloot in te schakelen?
2) Er is geen bepaalde knop die dit activeert. Het enigste wat je hoeft te doen is simpelweg alle controls loslaten, terwijl je je op een redelijke hoogte bevindt en je richting doelwit vliegt. Als het goed is zal je vliegtuig op rechte wijze door blijven vliegen. :)

Kwestie van lezen. ;)

Geplaatst:

Euh sorry hoor maar dat noem ik echt geen auto piloot. Een auto-piloot zorgt ervoor dat je goed vliegt, en als je het op deze manier doet knal je zo tegen een gebouw aan als je te laag vliegt.

Geplaatst:

Tja.. hoe wil je het anders noemen? Het is natuurlijk niet zo realistich als in de realiteit, het blijft namelijk maar een game. Een échte autopiloot-functie zit er inderdaad niet in, maar de hierboven beschreven functie kun je wel ter vervanging gebruiken. Hij heeft ongeveer dezelfde werking en is effectief, vooral als je bijvoorbeeld de Territoriom glitch uit wilt voeren.

Geplaatst:

Hij zorgt in ieder geval ervoor dat je recht blijft, geen bochten maakt en in de lucht blijft i.p.v. te crashen als je het gas los laat (zoals bij de Hydra).

Geplaatst:

ik snap het niet egt helemaal :$

kan iemand misschien vertelle in heel kleine stappen hoe ik de automatische piloot op de PS-2 gebruik om de teritory glitch te laten werken ??

Geplaatst: (bewerkt)

1. Neem een vliegtuig (ik zou de Shamal nemen :) ).

2. Stijg ermee op.

3. Stuur richting zee, en van land af.

4. Zodra je boven zee bent, moet je recht gaan vliegen, geen bochten meer. Ook niet meer van boven naar beneden. Gewoon stabiel op een redelijke hoogte. Alleen recht van land af.

5. Doe niets. Laat alle knoppen los. Het vliegtuig vliegt vanzelf rechtdoor.

6. Laat je PS2 zo staan voor de komende 20 tot 30 uur (real time!). Ga wat anders doen :puh: Laat hem 's nachts aan staan.

7. De volgende ochtend laat je jezelf crashen in de zee, en laat jezelf verzuipen als je nog niet dood bent.

8. Je wordt wakker in het ziekenhuis en je hebt ineens (als je op de kaart kijkt) een heleboel territoria erbij in San Andreas :) .

Dit werkt alleen in de periodes tussen de missies Doberman en The Green Sabre, en na Grove 4 Life, aangezien dat de enige periodes zijn dat je territoria kan veroveren (en dus territoria zichtbaar zijn op de kaart). Na de missie Grove 4 Life blijven de territoria overigens altijd veroverbaar :)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

De PC kan 20 a 30 uur natuurlijk makkelijk aan, maar ik weet niet of dat ook voor de PS2 geldt. Houdt er rekening mee dat ie kapot kan gaan, ik denk dat de accu wel flink heet is na 30 uurtjes.

Geplaatst:
De PC kan 20 a 30 uur natuurlijk makkelijk aan, maar ik weet niet of dat ook voor de PS2 geldt. Houdt er rekening mee dat ie kapot kan gaan, ik denk dat de accu wel flink heet is na 30 uurtjes.

maar als je 15/20 uur staat te vliegen opeens komt er een komen ze dan heel snel agterelkaar of moet je dan weer heel lang vliege??

Geplaatst:

maar als je 15/20 uur staat te vliegen opeens komt er een komen ze dan heel snel agterelkaar of moet je dan weer heel lang vliege??

Dat licht eraan, als je naar ongeveer 15/20 uur in het water neerstort en jezelf laat verdrinken zullen er mischien een paar territoria bijkomen. Ik heb geen idee of het eraan licht hoeveel uur je nou precies vliegt, als je het stappenplan van MartyCeha volgt, moet het wel lukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...