lol876 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik zit in een van de laatste missies en er is een probleem. Ik moet paar grove street gangsters vinden om dan samen met Cesar naar unity station te gaan. Alleen waar zitten die. Ik bedoel hoe praat ik tegen zon gast zodat ie mee wil gaan. want grove street gangsters genoeg. Volgens mij had ik dit ook in een eerdere missie moeten doen maar toen hadden paar gangsters zon rood pijltje boven hun hoofd en daar kon ik gewoon tegen praatte. Nu dus niet. Ik snap er dus niks van. In missie walktroughs word het me ook niet verteld. Ik zie blijkbaar iets heel simpels over het hoofd anders zouden ze het me wel vertellen. Als iemand het me kan uitleggen dan harstikke bedankt. Plaftorm is PC. Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Hey welkom op het forum lol876 Jij bedoeld het recruten van Orange Grove Street homies, dit zijn de groene mannetjes die onderandere in Ganton en omstreken lopen. Jij moet ze recruten om ze mee te nemen in de missie zoals je al zegt, dit is niet heel moeilijk om te doen. Ten eerste richt je op ze met een wapen, daarna druk je op G of H[/b]. Nu heb je ze gerecruut, ze zullen nu met je mee lopen en commandos van je opvolgen (dus stilstaan of meekomen, dit doe je ook met G en H). Ze beschermen je ook dus het is wel handig, vertrouw alleen niet te veel op ze, jij bent een stuk sterker Nou succes en nu moet het wel lukken! Reageren
Impulse_W Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Typhoon, die ventjes zijn aardig sterk hoor. Want ze slaan met katana's allemaal ventjes neer. Op een gegeven moment gaan ze wel neer, maar ik vind ze sterk genoeg. Reageren
Jericho Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Typhoon, die ventjes zijn aardig sterk hoor. Want ze slaan met katana's allemaal ventjes neer. Op een gegeven moment gaan ze wel neer, maar ik vind ze sterk genoeg. Op het begin van het spel zijn die gangmembers wel zeer zwak, als je dan op iemand schiet dan schieten ze ook op die persoon. Maar het probleem is dat ze (bijna) altijd misschieten Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ja, oftewel, ze kunnen voor geen meter schieten maar ze hebben een best sterke defense. Ook kunnen ze zwemmen als ze je homie zijn en kunnen het zelfs nog langer onder water uithouden dan jij. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik zit in een van de laatste missies en er is een probleem. Ik moet paar grove street gangsters vinden om dan samen met Cesar naar unity station te gaan. Alleen waar zitten die. Ik bedoel hoe praat ik tegen zon gast zodat ie mee wil gaan. want grove street gangsters genoeg. Volgens mij had ik dit ook in een eerdere missie moeten doen maar toen hadden paar gangsters zon rood pijltje boven hun hoofd en daar kon ik gewoon tegen praatte. Nu dus niet. Ik snap er dus niks van. In missie walktroughs word het me ook niet verteld. Ik zie blijkbaar iets heel simpels over het hoofd anders zouden ze het me wel vertellen. Als iemand het me kan uitleggen dan harstikke bedankt.Plaftorm is PC. als je voor de gang members staat richt je erop,en dan druk je g of in dan komt er linksboven een balkje met gang sterkte je zal merken dat die bijkomt en dan volgt de gang member je >>> Door Bling: Dit was al verteld in de bovenstaande posts. Voortaan alleen posten als je een toevoeging hebt, aub. Maar ja, welkom op het forum. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.