lil gta gamer Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 halow people weet iemand hoe ik de cheatdevice op firmware 3.11 kan krijgen ik heb hem net geupload naar 3.11 maar nu wil ik de cheatdevice op gta liberty city stories kan dan ????? tnx alvast Reageren
Kakaroth Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Kijk even -->hier<-- En -->hier<-- Dat helpt wel en is makkelijker Greetz, Dark_GTA_Mike PS: ××× dat heb je ook nodig Edit: volgens mij kan het niet, maar als de kans je PSP te bricken niet uitmaakt, dan kan je (op de link hierboven) Nog een ×××, maar ik denk niet dat het werkt. >>> Door SummerBase: Gelieve niet over programma's praten, dat Sony verbied.<<< Is dat zo'n groot probleem? Bewerkt: 11 maart 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Doe niet wat Dark_GTA-Mike zegt. Jij hebt firmware 3.11. Daar kan geen Devhook, en andere homebrew op. Ook is er nog geen downgrader voor 3.11. Als je 3.03 had, kon dat nog. Je kun homebrew alleen afdraaien op 1.5. Probeer je toch een homebrew af te spelen op 3.11? Dan brickt je psp niet, maar dan krijg je een error. Wacht de volgende keer met upgraden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.