Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar de .txd die hoort bij de club interior van gta: sa... weet iemand hoe dit .txd bestand heet?

Geplaatst:
Ik ben op zoek naar de .txd die hoort bij de club interior van gta: sa... weet iemand hoe dit .txd bestand heet?

Hallo Derk_C, wat bedoel jij precies met ''de club interior'' van gta sa, want volgens mij zijn er verschillende interieurs die ik als ''club'' zou kunnen omschrijven. Kijk ook voor je een vraag stelt even rond en zoek met de zoekfunctie, dan had je waarschijnlijk wel dit topic gevonden, waarin een groot deel van de txd bestanden te vinden is.

Geplaatst:

Ik zoek de binnen kant van een club, bijvoorbeeld de binnenkant van de gaydar station in San Fierro.. deze staat niet in die lijst die jij had gelinkt.. of ik moet em over het hoofd hebben gezien..

Geplaatst:
Ik zoek de binnen kant van een club, bijvoorbeeld de binnenkant van de gaydar station in San Fierro.. deze staat niet in die lijst die jij had gelinkt.. of ik moet em over het hoofd hebben gezien..

je hebt m over het hoofd gezien. Ik had hem met Ctrl-F zo gevonden...

Clubs

Gaydar Station in SF

gayclub_sfs

Geplaatst:

Deze had ik ook wel gezien, maar deze bevat naar mijn weten alleen de textures van de buitenkant.. ik zoek naar de textures van de binnen kant en die kan ik niet vinden in lijst naar mijn weten..

Geplaatst:

Voor de textures aan de binnenkant moet je niet in de gta3.img zoeken maar in de GTA_int.img (int staat natuurlijk voor interior). Deze staat in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models en is te openen met de IMG-Tool.

Geplaatst:

Ik heb ook nooit gezegd dat de textures perse in gta3.img moesten staan.. ik heb gezegd dat ik er op zoek naar was en dat iemand mij kon zeggen hoe deze heette.. ik heb gekeken in gta_int maar ik kon em zo niet vinden.. weet iemand hoe deze heet..?

Geplaatst: (bewerkt)

genintintbarB.TXD (in de gta_int.img)

ik hoop dat dit wat jij zoekt

het is die discozaal interieur van oa Alhambra, Gaydar enz.. :)

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

is het die juiste dat jij zocht?

jah toen ik de titel las: textures club interior, was ik wel in de war toen jij over gebouw ging praten

want er is een SA auto die club heet en die heeft ook interieur dus ... :puh: maar nu zie ik dat jij de interieur wilt van de clubs (ook discozalen genoemd)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...