markoes Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 met welke missie ga je naar het volgende eiland?? alvast bedankt, groetjes, Markoes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Je gaat naar Vice City gebied nadat je de missie 'From Zero to Hero' voltooid hebt. In deze missie moet je twee grote trucks vol cocaïne stelen die je vervolgens mee moet nemen over de brug naar het andere gebied. Deze missie is niet zo heel moeilijk en dan zit je ongeveer op 30 missies! Ik hoop dat je het begrijpt en mocht dat niet het geval wezen dan hoor ik het wel. Ik wens je in ieder geval succes! "Verplaatst naar VCS General... " Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 dat is in de missie from zero to hero van lance vance. Na deze missie zijn dus de twee landen beschikbaar Je kan nu ook zijmissies gaan doen op het vliegplein. veel succes in je reis naar de overwinning >>> Door SummerBase: Je hoeft mij niet te herhalen, want ik heb dit al 4 dagen geleden al verteld. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.