Wecked Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 WIl iemand me ff uitleggen waar de savegames staan voor SA?? In welke map? Greetz Wecked! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Savegames kun je hier aanvragen. Natuurlijk zijn er ook savegames die je kunt downloaden. Dit kan ik onze Download-database Veel succes, Pennywise The Clown Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Ik denk dat hij dat niet bedoeld Pennywise... Hij wil weten hoe je ze upload etc. Je kan je savegames vinden in de map 'GTA SA User Files'. Die map vind je in 'Mijn Documenten'. Je upload ze via de bijlage functie van dit forum door naar beneden te scrollen en dan op 'Bladeren...' te klikken. Eénmaal daar op gedrukt te hebben opent er een venster waar je het bestand kunt laten uploaden. Ga naar Mijn Documenten --> GTA SA User Files. Klik op één van de .b bestanden en druk op 'Openen'. Een .b bestand ziet er zo uit: Met dank aan Ewoud voor het plaatje... Je hebt je savegame nu geüpload! VWO-er Bewerkt: 10 maart 2007 door VWO-er Reageren
Wecked Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Mijn vraag ius niet echt beantwoord. Ik heb een savegame gedownload (ergens) en ik zit nu op de user files map en ik zie een 2 mappen en 1 bestand Namelijk: Map 1: Gallery Map 2: User Tracks en het bestand heet: gta_sa.set Greetz Wecked! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Je moet hem gewoon in de User Files map zetten. Die andere mappen zijn voor de foto's die je ingame maakt met de camera (Gallery) en voor je eigen muziek in de auto (User Tracks). Het bestanje gta_sa.set zijn je instellingen, bijvoorbeeld voor het toetsenbord en dergelijke. Je savegames moet je gewoon los in de map User Files zetten, dus niet in die andere 2 mappen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.