Jump to content

Paparazzi Purge


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hey. :) Ik kan de missie Paparazzi Purge van Asuka Kasen niet halen. Ik doe het precies zoals op WikiGTA beschreven staat. Maar het wil dan nog niet lukken. :N Hoe kan ik deze missie het makkelijkste halen ? De politie boot vaart best langzaam. Die Speeder van de Paparazzi Journalist gaat best snel. En ik kan hem niet raken met de ingebouwde machinegeweer van de politie boot. Ook word de stroming steeds sterker. En word het moeilijker varen. Alvast bedankt voor de reactie(s) P.S ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon niets vinden dat helpt voor deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heel moeilijk is deze missie niet hoor! Het enige wat je moet doen is dus de journalist in de boot vermoorden. Probeer gewoon voluit te varen en niet al te scherpe bochten te nemen. Gewoon achter hem aan blijven varen en continue de schietknop (CTRL als ik me niet vergis) ingedrukt houden als je bij hem in de buurt bent. Blijf gewoon de hele tijd achter hem aan varen totdat zijn boot in de fik staat. Het moet haast wel lukken. Succes in ieder geval, anders kun je altijd je savegame nog hier posten ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...