mathi Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 kan het dat de stadsnaam leafy hollow van de film sleepy hollow afkomstig is??? ook afgelegen en bossen het is maar een gedacht kan verkeerd zijn natuurlijk Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Het plaatsje Leafy hollow verwijst inderdaad naar Sleepy hollow. Alleen zijn we er helaas nog niet helemaal uit of het nou om de film gaat, of om het dorpje sleepy hollow. In ieder geval wordt er gezecht dat er inderdaad verwijzingen zijn naar de film. 1. Het bordje met de text: NO trespassing: Violaters will be shot. Survivors will be shot again. 2. Vreemde vormen van hoefijzers in het gebied. 3. Vreemde lichten in de nacht, waar ze vandaan komen weet niemand. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 3. Alleen R* natuurlijk. Reageren
Gino99 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Goed gevonden.Het heeft er wat van weg moet ik zeggen en dat staat in Penny's post Reageren
GTAVC Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Sleepy Hollow is toch van die gast met een poempoen als hoofd Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Volgens mij heten wel meer plaatsjes in de V.S. iets met .... Hollow. 3. Vreemde lichten in de nacht, waar ze vandaan komen weet niemand. En over die lichten: dat is op wel meer plaatsen in SA, dat is gewoon een bug. Op sommige plekken hoorde eerst een lantaarnpaal te staan, maar die heeft R* weggehaald, maar de lichtbron blijft nog zweven. En het sowieso een vreemde plek: The Thruth woont er Bewerkt: 12 maart 2007 door MartyCeha Reageren
.Exorcist Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Het is mij ook al eerder opgevallen die raare verschijnselen maar heb er eerlijk gezegd nooit wat achter gezocht, maar ik zal straks wel weer even langs rijden kijken of ik nog wat vindt. M.V.G, -Virus. Reageren
mathi Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Het is mij ook al eerder opgevallen die raare verschijnselen maar heb er eerlijk gezegd nooit wat achter gezocht, maar ik zal straks wel weer even langs rijden kijken of ik nog wat vindt. M.V.G, -Virus. ik heb eens gekeken en niets gevonden, waarschijnlijk niet genoeg opgelet, het zou leuk zijn moest er iem. een screenshot ervan hebben Reageren
Dastard Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 kan het dat de stadsnaam leafy hollow van de film sleepy hollow afkomstig is???ook afgelegen en bossen het is maar een gedacht kan verkeerd zijn natuurlijk ik vind een EE! R* is namelijk van van films bv: Thez Wizard Of Ass Reageren
Squidward Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Rockstar heeft wel meer van die verwijzingen gedaan naar films en mythes, Leatherface Bigfoot en zo. Volgens mij vinden ze het leuk als mensen er geruchten over gaan verspreiden en filmpjes en zo over maken. Volgens mij houdt Rockstar veel van films. Bewerkt: 28 maart 2007 door Squidward Reageren
rubensanti Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 kan iemand mischien een screen plaatsen met waar het is??? en dat bordje dat ze worden neergeschoten.. in de film hebben ze een soort hutjes waaruit ze op die kerel die zijn hoofd zoekt schieten mischien bedoelen ze dat ermee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.