Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kan het dat de stadsnaam leafy hollow van de film sleepy hollow afkomstig is???

ook afgelegen en bossen

het is maar een gedacht kan verkeerd zijn natuurlijk

Geplaatst:

Het plaatsje Leafy hollow verwijst inderdaad naar Sleepy hollow. Alleen zijn we er helaas nog niet helemaal uit of het nou om de film gaat, of om het dorpje sleepy hollow.

In ieder geval wordt er gezecht dat er inderdaad verwijzingen zijn naar de film.

1. Het bordje met de text: NO trespassing: Violaters will be shot. Survivors will be shot again.

2. Vreemde vormen van hoefijzers in het gebied.

3. Vreemde lichten in de nacht, waar ze vandaan komen weet niemand.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij heten wel meer plaatsjes in de V.S. iets met .... Hollow.

3. Vreemde lichten in de nacht, waar ze vandaan komen weet niemand.

En over die lichten: dat is op wel meer plaatsen in SA, dat is gewoon een bug. Op sommige plekken hoorde eerst een lantaarnpaal te staan, maar die heeft R* weggehaald, maar de lichtbron blijft nog zweven.

En het sowieso een vreemde plek: The Thruth woont er :bonk:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Het is mij ook al eerder opgevallen die raare verschijnselen maar heb er eerlijk gezegd nooit wat achter gezocht, maar ik zal straks wel weer even langs rijden kijken of ik nog wat vindt. :engel:

M.V.G,

-Virus.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Het is mij ook al eerder opgevallen die raare verschijnselen maar heb er eerlijk gezegd nooit wat achter gezocht, maar ik zal straks wel weer even langs rijden kijken of ik nog wat vindt. :engel:

M.V.G,

-Virus.

ik heb eens gekeken en niets gevonden, waarschijnlijk niet genoeg opgelet, het zou leuk zijn moest er iem. een screenshot ervan hebben

Geplaatst:
kan het dat de stadsnaam leafy hollow van de film sleepy hollow afkomstig is???

ook afgelegen en bossen

het is maar een gedacht kan verkeerd zijn natuurlijk

ik vind een EE!

R* is namelijk van van films bv: Thez Wizard Of Ass

Geplaatst: (bewerkt)

Rockstar heeft wel meer van die verwijzingen gedaan naar films en mythes, Leatherface Bigfoot en zo. Volgens mij vinden ze het leuk als mensen er geruchten over gaan verspreiden en filmpjes en zo over maken. Volgens mij houdt Rockstar veel van films.

Bewerkt: door Squidward
  • 1 maand later...
Geplaatst:

kan iemand mischien een screen plaatsen met waar het is??? en dat bordje dat ze worden neergeschoten.. in de film hebben ze een soort hutjes waaruit ze op die kerel die zijn hoofd zoekt schieten mischien bedoelen ze dat ermee?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...