DeathMaster Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 Nou ik heb GTA:VC 2 weken geleden opnieuw geinstalleerd om deze gewaardeerde mod een met eiegn ogen te zien. Het probleem is alleen dat het niet lukt. Ik heb de gewone winkel versie, ik heb de 1.1 patch geinstalleerd, ik gebruik geen cheats noch cracks en loopt hij vast. Ik heb GTA:VC al 3x opnieuw geinstalleerd en steeds gebeurd het weer: Ik zoek een server met ASE, dat gaat allemaal goed. Maar zodra ik op het "Start game" knopje druk zie ik het Rockstar games logootje en een dom filmpje over "Enter GTA:VC Tape" ofzo... Ik kan deze niet skippen, en daarna zie ik een heel mooi betoverend zwart scherm <_< en kan ik verder niks meer. CTRL+ALT+DEL uitgesloten... Enig idee over dit probleem? Enige oplossing... :rolleyes: Let there be hope :unsure: Reageren
Joriz Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 Heb je het nou over MTA of over GTA zelf? Reageren
djbob Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Geplaatst: 14 maart 2004 Werkt vice city zelf wel? Anders kan het aan de patch liggen, want die is alleen tegen grafische problemen! Reageren
DeathMaster Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Het is MTA ja, en die patch kan ik gewoon undo'en door de gta-vc.exe van de cd te halen toch? Dan probeer ik het voor de laatste keer Reageren
Joriz Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Het is MTA ja, en die patch kan ik gewoon undo'en door de gta-vc.exe van de cd te halen toch? Dan probeer ik het voor de laatste keer Je hoeft alleen MTA te verwijderen. Je kan niet zomaar iets van de CD afhalen dan moet je het hele spel opnieuw installeeren. Klik bij start bij het MTA gedeelte op Uninstall en het is weg. Reageren
DeathMaster Geplaatst: 15 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Ik bedoelde de 1.1 patch... want ik heb niet echt speciaal last van mijn graphics. Dat zou de originele patch moeten fixen want de 1.1 patch update alleen de gta-vc.exe naar mijn weten. :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.