cjsa Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik heb dit filpje zef gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 is wel vet filmpje maar ik kan nog niet eens vliegen k ben net pas in san fiero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 is wel vet filmpje maar ik kan nog niet eens vliegen k ben net pas in san fiero je kan al wel vliegen hoor gewoon auto bij de ingang neerzetten en dan over het huisje daar heen klimmen, dat is in san fierro en die bij los santos moet je over het hek heen klimmen, die bij de ingang en je kan wel uit het vliegtuig springen maar je hebt dan nog geen parachute Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb nog geen vliegschool gedaan, maar ik ben al een paar keer in San F. over het muurtje gekropen van het vliegtuig. Daar kan je wel in vliegtuigen instappen maar in geen hele. Dus heb ik even een vliegtuigje genoomen , naar los S gevlogen en daar uit men vliegtuig gesprongen en met men parachutte geland op het vliegveld (waar ik nog niet inkon) daar stonden heles aar ik wel mee kon vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Er staat altijd een geopende shamal en een geopende dodo in Las venturas EN en Los Santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) ik kan ze niet kijken ik kan niks downloaden van gtagames.nl Bewerkt: 21 februari 2005 door lasventuras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.