ACID Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb Tony Hawks's American Wasteland op de PC ik ben weer van plan om hem te gaan installeren maar wordt Tony Hawks's American Wasteland nog veel online gespeeld ? (PC Versie) Reageren
GTAVC Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Bij mij wel daar heb ik (bijna) altijd tegenstanders om het online tegen op te nemen maar mischien is dat bij jou iets minder maar ik heb daar een paar vrienden die ik ken dus speel ik daar dan tegen als andere geen zin hebben maar ik speel het steeds minder online Bewerkt: 11 maart 2007 door GTAVC Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Er zullen sowieso minstens 20-40 personen zijn aangezien Project 8 niet online gaat Er zal natuurlijk wel veel minder inzitten aangezien het spel verouderd Ook moet je kijken wanneer je speelt. In het weekend spelen veel meer mensen dan op werkdagen 's avonds spelen er veel meer mensen dan 's ochtends Bewerkt: 11 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.