Maxis Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Eey Ik heb erg mijn best gedaan om alle Hoods te concurren Maar nou blijkt het dat ik er nog 1 moet van de Vagos Maar ik heb geen idee waar die is , keb de hele map afgezcht maar kan em echt niet vinden en Bij stats staat dat ik er nog 1 moet doen van Vagos, en dit kan je ook zien aan het percentage Dus weet iemand waar die laatste is? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Eey Ik heb erg mijn best gedaan om alle Hoods te concurrenMaar nou blijkt het dat ik er nog 1 moet van de Vagos Maar ik heb geen idee waar die is , keb de hele map afgezcht maar kan em echt niet vinden en Bij stats staat dat ik er nog 1 moet doen van Vagos, en dit kan je ook zien aan het percentage Dus weet iemand waar die laatste is? Ik kan vanaf hier niet zien wat je al wel gedaan hebt. Maak daarom eens een screenshot van jou map, zodat wij het geheel kunnen zien. Zou het overigens zo kunnen zijn dat je onder een gangwar het gebied bent uitgestapt? Dan zal de war namelijk eindigen en zal het gebied grijs worden. Overigens hier een plaatje met alle ganggebieden: Plaatje van WikiGTA. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Het zou kunnen dat door een (bekende) glitch nog een Vagos territory in Bayside Marina ligt. Misschien moet je daar eens gaan kijken. Bewerkt: 11 maart 2007 door Big Boss Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Als je SA op de PS2 of XBox hebt moet je de post van Big Boss lezen (want die glitch komt alleen op PS2 en XBox voor), als je hem op PC hebt moet je deze post lezen. Ergens in het noorden van Los Santos bevindt zich een heel klein ganggebiedje wat je niet op de ingame map kunt zien. Dit is ook maar een gebiedje alleen op de stoep. Ik heb ergens in een topic een kaartje gezien van dat kleine territorium, alleen kan ik dit plaatje nu even niet vinden. Dadelijk zoek ik nog even dat kaartje. Edit: Ik heb de post gevonden. Ik citeer hem even: [...] Ja, hier hebben veel mensen last van. Er is nog een héél klein stukje gang territory dat je moet overnemen voor de 100%. Het is zo'n klein stukje, dat je het op de map niet eens kan zien, dus scheel kijken doe je niet. Het stukje ligt in Temple, het is niet echt een ''territory'' te noemen, het is alleen de stoep. Ik heb een plaatje voor je gemaakt om te laten zien waar dat stukje gang territory ongeveer zit: Het is nog ietsje kleiner dan ik het op de map getekend heb, maar daar kun je de gang territory waarschijnlijk wel vinden. En als je hem dan nog niet kan vinden, kun je altijd nog even je savegame op het forum zetten, zodat iemand anders kan kijken of hij/zij hem voor jou kan vinden. Succes ermee. [...] Als je dit niet bedoelt, sorry. Bewerkt: 11 maart 2007 door Donald F. Duck Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 en als je die bedoeld nog een tip : Je zit daar geen gangleden. Maar op een ander stuk wel. Als je ze daar neersgiet krijg je geen gangwar met dat kleine stukje. Daarom moet je een paar Gangsters uitlokken. haal ze uit hun auto en laat hem dat gebied ingaan. Lok ze dan uit Veel succes als je deze bedoelt Reageren
Maxis Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Als je SA op de PS2 of XBox hebt moet je de post van Big Boss lezen (want die glitch komt alleen op PS2 en XBox voor), als je hem op PC hebt moet je deze post lezen.Ergens in het noorden van Los Santos bevindt zich een heel klein ganggebiedje wat je niet op de ingame map kunt zien. Dit is ook maar een gebiedje alleen op de stoep. Ik heb ergens in een topic een kaartje gezien van dat kleine territorium, alleen kan ik dit plaatje nu even niet vinden. Dadelijk zoek ik nog even dat kaartje. Edit: Ik heb de post gevonden. Ik citeer hem even: [...] Ja, hier hebben veel mensen last van. Er is nog een héél klein stukje gang territory dat je moet overnemen voor de 100%. Het is zo'n klein stukje, dat je het op de map niet eens kan zien, dus scheel kijken doe je niet. Het stukje ligt in Temple, het is niet echt een ''territory'' te noemen, het is alleen de stoep. Ik heb een plaatje voor je gemaakt om te laten zien waar dat stukje gang territory ongeveer zit: Het is nog ietsje kleiner dan ik het op de map getekend heb, maar daar kun je de gang territory waarschijnlijk wel vinden. En als je hem dan nog niet kan vinden, kun je altijd nog even je savegame op het forum zetten, zodat iemand anders kan kijken of hij/zij hem voor jou kan vinden. Succes ermee. [...] Als je dit niet bedoelt, sorry. Ja deze was mij al bekend, ik heb deze dan ook veroverd, ik vind het zelf ook al vaag dat dit een hood was, maar deze heb ik beslist overgenomen, Ik zal nog wel ff moeten kijken in bayside Marina, ik wist niet dat deze glitch bestond, maar ik laat het jullie wel weten als ik erachter ben. Trouwens werkt dat hetzelfde als een normale hood in LS? Bewerkt: 12 maart 2007 door Maxis Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ja, dat werkt volledig hetzelfde. Reageren
Maxis Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ja, dat werkt volledig hetzelfde. Het is idd waar, er is nog een Vagos hood in Bayside Marina Alleen lopen er totaal geen Vagos mannetjes in die hood, wat nu? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Als er geen gangleden lopen moet je misschien eens even wegrijden en terugkomen. Je moet er toch wel ooit eentje zien. Er is al een topic over dit probleem, namelijk dit topic. Daar staan er een paar oplossingen. Hier zet ik ze op een rijtje. Schiet in een territorium willekeurige mensen dood, het moeten geen gangmembers zijn. Het kunnen ook voetgangers zijn. Laat de politie achter je aanzitten in een territorium. Kijk in de auto's naar gangleden, ze kunnen ook rondrijden in hun territorium. Recruteer wat homies en rij ermee naar een territorium, zij beginnen te schieten op een ander ganglid. Ook al zitten ze in een auto. Nogmaals, je moet toch ooit een ganglid tegenkomen, save eens of loop eens weg. Ooit moet je toch een ganglid zien... Als je een cheat-savegame hebt kan de cheat: Gangs nemen de straten over helpen om wat meer gangleden te lokken. Op de Playstation 2 is het : L2, Up, R1, R1, Left, R1, R1, R2, Right, Down. En op de PC is het BIFBUZZ . Op de Xbox bestaat deze cheat niet. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.