Jump to content

Donald Love


DenkaanHenk

Recommended Posts

Waneer kan ik missies doen voor Donald Love. :?het rooster van WikiGTA snap ik niet. Ik schiet daar niets mee op. :N
Je kunt missies voor Donald Love doen na de opdracht Evidence Dash van Ray Machowski. Dat kun je als volgt aan het overzicht op WikiGTA zien: Boven de opdrachten van Donald Love loopt een lijntje. Deze leidt naar de missie Evidence Dash van Ray Machowski en zo kun je zien dat je na Evidence Dash missies van Donald Love krijgt.

Hopelijk begrijp je het nu een beetje. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je hier natuurlijk altijd terecht voor vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke nu snap ik dat rooster eindelijk. :dans: Ik was ff wat missies aan het lezen. En zag dat je in die 2e missie van Donald Love die chinees moet vermoorden. Maar moet je dan eerst al die missies van die chinees doen ? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke nu snap ik dat rooster eindelijk. :dans: Ik was ff wat missies aan het lezen. En zag dat je in die 2e missie van Donald Love die chinees moet vermoorden. Maar moet je dan eerst al die missies van die chinees doen ? :bonk:
Je hebt het over Kenji Kasen die je in de missie Waka-Gashira Wipeout moet vermoorden. Het is inderdaad het beste om eerst alle missies van Kenji Kasen te voltooien voordat je Waka-Gashira Wipeout gaat doen. Als je Kenji hebt vermoord krijg je namelijk geen missies meer van hem en als je dit te vroeg doet kun je het spel niet meer 100 % uitspelen. Voor het voltooien van de verhaallijn maakt het niet uit, maar als je alle missies wilt spelen zul je eerst Kenji's missies moeten doen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap toch iets nog niet van dat rooster he. Waneer is de derde missie van Donald Love beschikbaar. Welke missies moet je dan allemaal doen ? Ook voor die chinezen ? :bonk:
De derde missie van Donald Love, A Drop In The Ocean, is na het voltooien van de volgende missies beschikbaar: Allereerst moet je Evidence Dash van Ray Machowski hebben gehaald om missies van Donald Love te kunnen doen. Dan moet je Liberator en Waka-Gashira Wipeout doen om de derde missie van Donald Love te kunnen spelen. Zoals ik hierboven al zei is het verstandiger om eerst de missies van Kenji te voltooien omdat je anders de 100 % niet meer kunt halen.

Wat moet je dus doen? Evidence Dash, Liberator en Waka-Gashira Wipeout voltooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus de missies. Two-faced Tanner van Asuka Kasen. Kanbu Bust-Out,Grand Theft Auto,Deal Steal,Shima,Smack Down van Kenji Kasen. En de missies Gone Fishing,Plaster Blaster,Marked Man van Ray. Hoeven niet om A Drop in the Ocean te kunnen spelen van Donald Love ? ( Ik heb de namen even gekopieert van WikiGTA )

Link to comment
Delen op andere websites

Dus de missies. Two-faced Tanner van Asuka Kasen. Kanbu Bust-Out,Grand Theft Auto,Deal Steal,Shima,Smack Down van Kenji Kasen. En de missies Gone Fishing,Plaster Blaster,Marked Man van Ray. Hoeven niet om A Drop in the Ocean te kunnen spelen van Donald Love ? ( Ik heb de namen even gekopieert van WikiGTA )
Klopt helemaal. Volgens het schema van WikiGTA hoef je die missies niet te doen om tot bij A Drop In The Ocean te geraken.

Edit @ DenkaanHenk hieronder >> Ziehier het savehouse op Shoreside Vale: *KLIK*

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...