kees1991 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) hallow. ik heb vandaag windos xp media center geinstaleert. maar nu kan mijn pc geen geluit meer maken. ik bedoel er komt geen geluit meer uit de boxen. als ik een audio bestant wil opene met windos media player dan krijg ik een error. die secht dat die dat geluit bestant niet kan opene. en met vilmpjes is er ook geen geluit bij. ik heb het geluit wel aan staan. maar ik heb geen software geinstaleert voor het geluit. ik weer ook niet welke software ik daar voor moet hebben. ik heb een 5.1. op de vorige windos hat ik C-media 3D audio configuration maaar ik heb geen idee hoe ik daar aan kwam. en ik kan ook geen site van hun vinden. heeft er iemadn een oplosig voor een gelijk waardig progama ? hier is wel een plaatje van het progma klik PROBLEEM IS AL OPGELOST. Bewerkt: 12 maart 2007 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.