Jump to content

Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond mijn nieuwe signature wel goed om te laten raten, dus laat ik dat dan maar doen. Ik heb het niet met Photoshop gemaakt, maar met Xara Xtreme (ik weet niet of iemand anders dat ook gebruikt).

signature42lx1.png

Wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

Vind het er wel geinig uitzien :) Lijkt een beetje op een crash met auto's omdat je de alpha iets hebt aangepast. 7/8 vind ik wel een mooie rate voor je signature. En over xara xtreme ik ken het wel heb het wel is gebruikt alleen vond ik het nogal lastig. Komt omdat ik toen pas net een computer had gekocht. Nu heb ik psp (paint shop pro) en ben ik eigenlijk nooit meer gaan kijken naar xara xtreme :sigaar:

D-game :tu:

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Het zijn eigenlijk drie plaatjes door elkaar. Nog meer beoordelingen?

Geplaatst:
Bedankt voor je reactie. Het zijn eigenlijk drie plaatjes door elkaar. Nog meer beoordelingen?

haha wou ik net zeggen, gewoon 3 plaatjes door elkaar en font er dwars doorheen

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vond mijn nieuwe signature wel goed om te laten raten, dus laat ik dat dan maar doen. Ik heb het niet met Photoshop gemaakt, maar met Xara Xtreme (ik weet niet of iemand anders dat ook gebruikt).

signature42lx1.png

Wat vinden jullie ervan?

Ik vind hem het tegenovergestelde van mooi.

Er is niks aan gedaan en 3 plaatjes door elkaar is te druk.

De text is ook weinig aan gedaan.

Aleen maar getypt xD.

4.0

Bewerkt: door BigT
Geplaatst:

haha wou ik net zeggen, gewoon 3 plaatjes door elkaar en font er dwars doorheen

Wil je misschien tips geven, voor het verbeteren voor de volgende keer? Hier heb ik helaas niks aan :N

[plaatje]

Wat vinden jullie ervan?

Ik vind hem het tegenovergestelde van mooi.

Er is niks aan gedaan en 3 plaatjes door elkaar is te druk.

De text is ook weinig aan gedaan.

Aleen maar getypt xD.

4.0

Bedankt voor je reactie. Ik zal kijken of ik er wat mee kan. Het is voor mij de eerste keer dat ik hier zelf een plaatje post, dus tips zijn erg welkom. Nog meer reacties?

Geplaatst:
Wil je misschien tips geven, voor het verbeteren voor de volgende keer? Hier heb ik helaas niks aan :N

okee is goed, ten allereerste: volg tuts daar leer je echt van

het is veel te rommelig jou sig, gebruik om te beginnen 1 stock, inplaats van 3

je kan 3 stocks wel verwerken in een sig maar je kan het niet gewoon op elkaar gooien

want dat ziet er gewoon echt niet uit

een font dwars door de sig heen, zou ik persoonlijk ook nooit doen

daar word de sig ook niet mooier op

de type van de font zou je ook beter kunnen veranderen: www.dafont.com

zoals jij al zei is er amper wat aangedaan

3 plaatjes over elkaar heen geplakt en dan opacity beetje lager doen, font erbij en klaar

zo makkelijk is het niet om een mooie sig te maken

zoals ik al op het begin zei: volg tutorials

veel succes ermee!

ik kan deze sig geen cijfer geven, dat snap je waarschijnlijk wel ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi, daar heb ik wat aan. Ik denk dat ik eerst nog wat ga oefenen voor mijn volgende signature. Maar zoals ik al eerder zei, ik gebruik geen Photoshop en ik hoef het ook niet te gebruiken (ik heb al een ander goed tekenprogramma). Dus tuts volgen ga ik zeker niet doen, maar een signature kan toch ook mooi zijn als er juist weinig aangedaan is? Maar goed, altijd nog beter dan Paint :)

Edit: Ik zal eens zoeken naar tuts voor mijn programma...

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:
Mooi, daar heb ik wat aan. Ik denk dat ik eerst nog wat ga oefenen voor mijn volgende signature. Maar zoals ik al eerder zei, ik gebruik geen Photoshop en ik hoef het ook niet te gebruiken (ik heb al een ander goed tekenprogramma). Dus tuts volgen ga ik zeker niet doen, maar een signature kan toch ook mooi zijn als er juist weinig aangedaan is? Maar goed, altijd nog beter dan Paint :)

wat heb jij voor een programma dan?

Geplaatst:

[plaatje]

Wat vinden jullie ervan?

[..]

Staat dus in de eerste post ;)

Geplaatst:

[plaatje]

Wat vinden jullie ervan?

[..]

Staat dus in de eerste post ;)

o sorry niet goed gelezen, en nee ik ken dat programma niet

ik raad je toch aan om met adobe photoshop cs2 te werken

met dat programma kan je echt bijna alles wat je wilt vind ik

voordat de mods weer boos op mij worden zal ik niet meer reageren op dit onderwerp

als er mensen zijn met verstand van Xara Xtreme, geef deze jongen tips!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...