Gizmo14 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Wat is je mening, ik vind hem op zich wel geinig, maar ik ben hier geen expertr in, dus vertel!! Oja, mijn avatar is ook zelfgemaakt, maar let niet op het lettertype, dat is een beetje mislukt. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Hij is best mooi hoor.. De render zit er mooi in, en de background past er erg goed bij. Alleen de tekst "Gizmo14" vind ik niet mooi. 6.5/10 Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ja, daar was ik ook niet echt tevreden mee, maar weten jullie hoe ik dat letertype kan veranderen? Reageren
Multi_ Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) www.dafont.com daar kan je goede fonts vinden en als je ze gedownload hebt moet je eerst het pakket (winrar bestand) openen en zo'n bestand waar het voorbeeld instaat slepen naar Lokaal Station (C:) > WINDOWS > Fonts en dan is die geinstaleerd maar goed even over je sig, ik vind m zeker niet verkeerd voor je eerste sig ik heb eigenlijk niks op te merken als dit je eerste sig is, ja behalve je font dan maar dat weet je volg tuts en het lukt je wel! Bewerkt: 13 maart 2007 door Multi_ Reageren
BigT Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik vind hem wel mooi voor de 1ste keer . Tips : Zoals al gezegt is , gebruik andere lettertypen. Dat is al uitgelegt. En haal die randen van de vlag weg. Dat ziet er mooier uit . 6.7 Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ok, bedankt voor de tips, maar hoe kan ik het lettertype nu veranderen? Reageren
Multi_ Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 lezen vriend www.dafont.com daar kan je goede fonts vinden en als je ze gedownload hebtmoet je eerst het pakket (winrar bestand) openen en zo'n bestand waar het voorbeeld instaat slepen naar Lokaal Station (C:) > WINDOWS > Fonts en dan is die geinstaleerd Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ho ho ho Dat snap ik wel, maar wat ik bedoel, is dat ik zeg maar de lelijke tekst in de sig, dus GIZMO14 weg wil hebben en dan een nieuwe tekst met een ander lettertype erin wil zetten. Maar ik kan die tekst nu niet meer selecteren op photoshop. HOE DOE IK DIT? BVD !!! Reageren
.Djanick Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ho ho ho Dat snap ik wel, maar wat ik bedoel, is dat ik zeg maar de lelijke tekst in de sig, dus GIZMO14 weg wil hebben en dan een nieuwe tekst met een ander lettertype erin wil zetten. Maar ik kan die tekst nu niet meer selecteren op photoshop. HOE DOE IK DIT?BVD !!! je kan die layer verwijderen en opnieuw typen *als je het hebt opgeslagen iig* maar rate van je sig: het is een mooie sig voor eerste keer maar ik vind het AZ logo nog iets te veel "doorkomen". hij valt ook erg op door die zwarte rand eromheen en dat vind ik zelf minder. over de font is al genoeg geklaagd dus daar zeg ik niks over verder is de BG goed gebrusht 7/10 Reageren
Woetsha Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 mooie bloedbad alleen spijtig van die cirkel rond AZ en die lettertype Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ho ho ho Dat snap ik wel, maar wat ik bedoel, is dat ik zeg maar de lelijke tekst in de sig, dus GIZMO14 weg wil hebben en dan een nieuwe tekst met een ander lettertype erin wil zetten. Maar ik kan die tekst nu niet meer selecteren op photoshop. HOE DOE IK DIT?BVD !!! ten allereerst: heb je het opgeslagen als PNG? want als je em alleen als JPEG heb opgeslagen kan je em inderdaad niet meer bewerken Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) O sh*t, ik heb hem met JPEG opgeslagen, nou ja, maak ik hem wel overnieuw. Iig bedankt jonges. @ Hieronder: Thanks Multi, ik ga er zeker meer make. Bewerkt: 14 maart 2007 door Gizmo14 Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 O sh*t, ik heb hem met JPEG opgeslagen, nou ja, maak ik hem wel overnieuw. Iig bedankt jonges. haha dat is lastig hoor, om em precies na te maken onthou de tip dan voor volgende keer, dan maak je een ander veel succes Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Ik vond het niet nodig om een nieuw topic te maken, maar hier is mijn betere: Bewerkt: 17 maart 2007 door Gizmo14 Reageren
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik vond het niet nodig om een nieuw topic te maken, maar hier is mijn betere: beter dan je vorige ja maar je font is veeeeel slechter!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.