88steven88 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Heeft iemand tips hoe je alle gouden medailes kan halen bij de opdrachten? ik vind zilver halen al f*cking moeilijk. Dus post hier je tips aub. Alvast Bedankt. Reageren
P@BLO ESCOBAR Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ke 1 tip ik weet niet of je die medailles wilt halen voor die hunter maar als dat het geval is dan kun je ook gewoon naar de race gaan in las venturas airport dan doe je de race met de hunter en dan druk je die hunter in je hangar op je vliegveld ...dan hoef je ook al die medailles niet te halen :rolleyes: Reageren
88steven88 Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Nee het gaat bij mij om die 100% te halen want als je 100% wilt moet je toch alle medailes gold hebben?. Reageren
japie13 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Nee het gaat bij mij om die 100% te halenwant als je 100% wilt moet je toch alle medailes gold hebben?. nee hoor volgens mij hoef je geen goud te halen om het 100 % uittespelen je moet ze gewoon doen Reageren
Joker Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Als je nou zegt met welke je precies moeite hebt kan ik je helpen, ik kan moeilijk alles gaan uitleggen :blink: Reageren
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Waar heeft hij het nou voer over welke school? Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Waar heeft hij het nou voer over welke school? Alle scholen... Beetje vage topic maar ja... Gewoon dingen 20x overdoen en dan kom je er meestal wel achter hoe je sneller moet en wat handiger is Ik ga niet 30 dingen van scholen uitleggen :S Bewerkt: 26 november 2004 door De Gta Master Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Het bekende zinnetje : Oefening baart kunst.. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Het bekende zinnetje :Oefening baart kunst.. Zeker .. je kan aaan 1 miljard mensen vragen hoe je moet rijden by city slicking maar zelf kom je er sneller achter Reageren
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Je moet proberen zo korte mogelijke bochten te nemen bij de driving school, boat school, vlieg school en bike school! Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Nja.. Tips kan ik ook wel gebruiken :blink: :blink: :blink: Alleen de Motorbike skool heb ik op goud uitgespeeld :unsure: Motors zijn ook zo sexy B) Reageren
Redbullcola Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) ik heb zonder de bike school al max. bike skill Wat heeft het voor zin als ik de Bike school nu nog uitspeel? Bewerkt: 26 november 2004 door Redbullcola Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ik heb zonder de bike school al max. bike skill Wat heeft het voor zin als ik de Bike school nu nog uitspeel? Dat had ik ook.. Alleen is het gewoon in mijn ogen cool om goed te kunnen.. :unsure: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 ik heb zonder de bike school al max. bike skill Wat heeft het voor zin als ik de Bike school nu nog uitspeel? Dat had ik ook.. Alleen is het gewoon in mijn ogen cool om goed te kunnen.. :unsure: De die-hard gamer wil het spel op 100% uit spelen en alles in het spel zo hoog mogelijk gehaald hebben. Je kunt het spel 100% uitspelen met de scholen op brons als het goed is, maar op goud is gewoon leuker. En je hebt leuke voertuigen bij de scholen liggen / staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.