tiesto Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Twankala, .Antonio en ik hebben een signature gemaakt met z'n drieen. Ik kreeg de eer om hem te posten met mijn naam erin . Wat vinden jullie ervan? Reageren
Pitbull Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 mooi , ietwat aan de mysterieuze kant. Mooie lichtinval + render. Alleen de border en de tekst mocht(en) je(jullie) wat meer van maken.... 8/10 Reageren
Multi_ Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 het eerste wat ik dacht toen ik 'm zag was: waoh maar toen ik wat beter ging kijken (ja nu komt het ) zag ik dat de bg te veel spatter had, kon je beetje weggumme de font is zelf al niet heel mooi dus kon je er wel wat in verwerken door de kleur te veranderen dit is denk ik gewoon een slippertje want de sig in je handtekening vind ik wel weer leip een kleine 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.