bruindebeer1 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Hallo Ik moet een missie doen bij sweet maar als ik het wil doen dan staat er dat ik meer territoriums moet veroveren . Maar ik heb er nu al 17 hoeveel moet je er wel doen ?? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik moet een missie doen bij sweet maar als ik het wil doen dan staat er dat ik meer territoriums moet veroveren .Maar ik heb er nu al 17 hoeveel moet je er wel doen ?? Op de pagina End of the line op WikiGTA is te lezen hoeveel je moet hebben om die missie te kunnen doen: *KLIK*. Daar kun je lezen dat je 35 % van alle ganggebieden moet hebben, of 20 gebieden in totaal. In jouw geval hoef je dus niet meer zoveel te doen voordat de missie beschikbaar is. Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik moet een missie doen bij sweet maar als ik het wil doen dan staat er dat ik meer territoriums moet veroveren .Maar ik heb er nu al 17 hoeveel moet je er wel doen ?? Op de pagina End of the line op WikiGTA is te lezen hoeveel je moet hebben om die missie te kunnen doen: *KLIK*. Daar kun je lezen dat je 35 % van alle ganggebieden moet hebben, of 20 gebieden in totaal. In jouw geval hoef je dus niet meer zoveel te doen voordat de missie beschikbaar is. Ok Bedankt voor het snelle antwoord . Moet het verplicht van de ballas zijn ?? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Neen, het mag van de Ballas en Vagos zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.